رنگ پلی یورتان یک نوع رنگ بر پایه رزین پلی یورتان می باشد که دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاهی است و در صورت نیاز می توانید از حلال بیشتری جهت افزایش زمان خشک شدن محصول استفاده نمایید. رنگ پلی یورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ی ماوراء بنفش خورشید و همچنین باران های اسیدی دارد.

رنگ پلی یورتان بدلیل سطح منعطف و سختی که دارد، مانع از ورود آب، گرد و خاک و دیگر عناصر طبیعی مضر برای سطح می شود. استفاده از رنگ پلی یورتان باعث محافظت از سطح در برابر رطوبت و اکسید شدن می شود. از محبوب ترین گزینه ها برای روکش سازه ها ، روکش های اپوکسی و رنگ پلی یورتان می باشند که هیچکدام برتری مطلق نسبت به دیگری ندارند. روکش اپوکسی نسبت به رنگ پلی یورتان دارای استحکام بیشتری است ولی در برابر نور خورشید مقاومتی ندارد و رنگ پلی یورتان در برابر آسیب های شیمیایی مقاوم تر است. علاوه بر این موارد رنگ پلی یورتان در برابر ریزش مواد و تشعشعات ساتع شده بسیار مقاوم تر است.

رنگ پلی یورتان نسبت به رنگ ها بسیار ماندگار تر و مقاوم تر است و مدت زیاد تری روی سطح باقی می ماند. بهترین راه استفاده از هردوی این ها با هم است. یعنی ابتدا روی سطح مورد نظر را رنگ بزنید و سپس یک روکش پلی یورتان روی آن بکشید. محصولات رنگ پلی یورتان نسبت به رنگ خیلی گران قیمت تر هستند، که به همین دلیل اکثر مردم از رنگ پلی یورتان برای پوشش کل محل مورد نظر خود استفاده نمی کنند. اکثر رنگ های دو جزئی پودری دارای مشکا پوست پرتغالی شدن هستند که رنگ پلی یورتان علاوه بر ظاهر زیبا و چشمنواز خود فاقد این ویژگی بد می باشد.

برای تهیه رنگ پلی یورتان می توانید به سایت شرکت پوشش اکسیر پارسه مراجعه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()