کپسول آتشنشانی محفظه های فلزی محکمی هستند که در زمان آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرند. داخل کپسول آتشنشانی از آب و یا دی اکسید کربن و ماده هایی که باعث خفه شدن آتش می شوند قرار دارد. یک لوله برای خروجی این مواد از کپسول آتشنشانی وجود دارد که دارای کنترل کننده برای خروج مواد است.

کپسول آتشنشانی یا خاموش کننده در انواع مختلفی از جمله کپسول آتشنشانی و خاموش کننده با محتوای آب، کپسول آتشنشانی و خاموش کننده با محتوا پودر، کپسول آتشنشانی و خاموش کننده با محتوای کف و کپسول آتشنشانی و خاموش کننده با محتوای گاز می باشد. انواع کپسول آتشنشانی به گونه ای طراحی شده که نیاز به نزدیک شدن به آتش را از بین برده است زیرا کپسول آتشنشانی دارای متراژ پرتابی مواد از یک تا ده متر می باشد که بستگی به نوع مواد داخل آن دارد. کپسول آتشنشانی یا خاموش کننده از نوع آب به سه دسته تقسیم می شود: کپسول آتشنشانی سودا اسید، کپسول آتشنشانی آب و هوا، کپسول آتشنشانی آب و گاز. کپسول آتشنشانیCo2 نیز وجود دارد که در مناطق سر بسته مانند خانه و برای لوازم الکترونیکی و برقی استفاده می شود به دلیل این که از خود اثری بر روی لوازم برقی نمی گذارند و به لوازم حداقل آسیب وارد می شود.

 

نحوه ی استفاده از کپسول آتشنشانی

در ابتدا با خونسردی و بدون ترس ضامن و یا پلمپ کپسول آتشنشانی را باید خارج کنید، فاصله ی ایمنی خود را با آتش با توجه به کارایی کپسول آتشنشانی فاصله حفظ کنید و آتش را هدف بگیرید، اهرم اصلی را فشار دهید و مواد خروجی را روی آتش هدایت کنید و به یاد داشته باشید که باید به صورت جارویی آتش را خاموش کنید.

 فروشگاه تجهیزات ایمنی عاقل دارای انواع مختلف کپسول آتشنشانی می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()