برای گرفتن اقامت در خارج کشور به ویزای مخصوص آن کشور نیاز می باشد که باید از سفارت مربوط به کشور مقصد گرفته شود. اقامت های کوتاه مدت مانند اقامت تفریحی و یا تحصیلی نیز باید روند پذیرش را طی کند. ویزای تحصیلی انگلیس یکی از ویزا هایی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه دانشجویان می باشد. در واقع برخی می خواهند ادامه ی تحصیل خود را در انگلیس سپری کنند و ویزای تحصیلی انگلیس بگیرند که برای این کار شرایطی وجود دارد که برای اکثر کشور ها تقریبا یکی می باشد. برای گرفتن ویزای تحصیلی انگلیس باید دانشگاه مقصد که می خواهید در آن ادامه ی تحصیل بدهید موافقت کند.

پس از موافقت این دانشگاه شما باید از نظر مالی نیز تامین باشید زیرا زندگی در کشور دیگر نیاز به هزینه های تحصیلی و امرار معاش می باشد. شما برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس باید مدارکی را برای اثبات مالی به سفارت مربوطه تحویل دهید. در مرحله ی بعد برای گرفتن ویزای تحصیلی انگلیس باید زبان را آموخته باشید و به آن مسلط باشید و احتمالا مدرک آن را از شما بخواهند. بعد از این شما باید روند اداری گرفتن ویزای تحصیلی انگلیس را نیز طی کنید. برای این کار باید از سفارت وقت بگیرید که اغلب به صورت اینترنتی گرفته می شود و همین طور فرم ویزای تحصیلی انگلیس را پر کنید. بعد از آن شما باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید و مدارکگ مربوطه را تحویل دهید که در این جا به دلیل این که شما می خواهید ویزای تحصیلی انگلیس را بگیرید باید مدارک تحصیلی خود را نیز تحویل دهید که شامل مدارک تمامی مقاطع تحصیلی و گواهی آخرین مدرک تحصیلی می باشد.

موسسه ی مهاجرتی ویزا پلاتین ارائه دهنده ی انواع ویزا ها از قبیل ویزای مهاجرتی و ویزای تحصیلی انگلیس و دیگر کشور ها می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()