اگر ایده ای برای شروع یک کسب و کار نوین در اختیار دارید پیش از هر چیزی باید اقدام به تهیه یک طرح توجیهی نمایید. طرح توجیهی در حقیقت بررسی می کند که آیا امکان تحقق ایده ی شما وجود دارد یا خیر. طرح توجیهی می تواند ایده ی شما را از سه منظر بررسی نماید. اول از نظر اقتصادی ، دوم از نظر بازار مشتریان و سوم از نظر توجیح فنی. از نظر اقتصادی باید فعالیت شما توجیح مالی داشته باشد .

 به این معنی که در طرح توجیهی فعالیت شما باید از جهات مالی ، سودآوری و ضرر و زیان های احتمالی بررسی شود و در نهایت به این نتیجه می رسید که آیا این طرح سودآوری مالی دارد یا خیر. برای بازار مشتریان با استفاده از طرح توجیهی میزان کمبود بازار به طرح پیشنهادی شما، بازار هدف ، عرضه و تقاضا و سایر فاکتورهای ارائه محصول به بازار بررسی می شوند. در بخش سوم طرح توجیهی فعالیت شما از نظر مسائل فنی بررسی می شود. فضای مورد نیاز برای تحقق طرحتان ، تعداد افراد مورد نیاز ، ماشین آلات ، ظرفیت تولید و ... در امکان سنجی طرح توجیهی مطرح می شوند .

نرم افزارهای زیادی در زمینه طرح توجیهی تولید و اجرا شده اند که از معروفترین آن ها می توان به نرم افزار کامفورت اشاره کرد ولی ایرادات بسیاری بر این نرم افزار وارد است که باعث می شود تا نیاز به یک متخصص با تجربه در ارائه طرح توجیهی بیشتر احساس شود. اگر برای شروع کسب و کار نوپای خود به یک طرح توجیهی معتبر احتیاج دارید که بر مبنای تحلیل بازار تهیه شده باشد بهتر است با مراجعه به یک شرکت فعال در این زمینه از طرح توجیهی تولید شده توسط کارشناسان این شرکت بهره ببرید. شرکت مطصا از معتبرترین شرکت های ارائه طرح توجیهی در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()