یکی از روش های جدیدی که برای جوانسازی پوست امروزه طرفداران بسیاری دارد میکرونیدلینگ می باشد. در آموزش میکرونیدلینگ روش تهاجمی وجود دارد که به وسیله ی دستگاهی انجام می گیرد. این دستگاه شامل سوزن های ریزی است که باید روی پوست قرار گیرد و در پوست فرو رود. در دوره تخصصی آموزش میکرونیدلینگ کار با این دستگاه را یاد می گیرید. سوزن های دستگاه میکرونیدلینگ می تواند تنظیم شود. فرو رفتن سوزن ها در پوست باعث تحریک پوست می شود و پوست می خواهد آن را درمان کند که همین امر موجب بازسازی لایه های پوستی می شود و طی بازسازی عارضه های دیگر پوستی نیز بازسازی دوباره می شوند و منجر به سالم تر شدن پوست می شود.

دوره های آموزش میکرونیدلینگ شامل یادگیری کار با دستگاه و روش های محافظتی از پوست می باشد که می توانید در سایت نسبت به شرکت در دوره های آموزش میکرونیدلینگ اقدام کنید. از آموزش میکرونیدلینگ برای سالم شدن پوست، رفع جای جوش، رفع چین و چروک صورت، رفع چاله های پوستی و... استفاده می شود که تمامی این ها در دوره های آموزش میکرونیدلینگ به شما آموزش داده خواهد شد.

  در شرایطی که پوست ملتهب است نباید از میکرونیدلینگ استفاده کرد ولی در بقیه ی موارد استفاده از میکرونیدلینگ مشکلی را ایجاد نمی کند. در آموزش میکرونیدلینگ نکاتی وجود دارد که می توانید تمامی این نکات و اصول را یاد بگیرید. بعد از انجام میکرونیدلینگ نباید تا 12 ساعت از لوازم آرایشی استفاده کنید، همین طور استفاده از کرم ضد آفتاب نیز تا 12 ساعت ممنوع بوده تا پوست بتواند ترمیم را انجام دهد و تا ده روز از الکل نباید استفاده کنید. برای شست و شوی پوست می توانید چند ساعت بعد از انجام میکرونیدلینگ اثار خونی روی پوست را بشویید. برای شرکت در دوره های آموزش خدمات پوست می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 599
نمایش همه
علاقه مندی ها ()