برای پرکردن و هاشور زدن ابرو ها می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که یکی از این ها آموزش میکروبلیدینگ می باشد که با استفاده از آن می توانیم ابرو های پر و یکدستی را ایجاد کنیم. برخی از افراد دارای ابرو های کم پشت و نامنظم می باشند که با استفاده از آموزش میکروبلیدینگ می توانند پر کردن ابرو ها را به صورت بسیار تخصصی آموزش ببینند. در آموزش میکروبلیدینگ رنگ دانه ها را وارد پوست می کنند. در دوره های تخصصی آموزش میکروبلیدینگ این کار با استفاده از جوهر و قلم مخصوص انجام می گیرد.

در آموزش میکروبلیدینگ روش هایی به شما آموزش داده می شود که پر کردن ابرو ها را به بهترین صورت انجام دهید به طوری که مشخص نباشد و کاملا طبیعی جلوه کند. داشتن یک آرایش دائم می تواند بسیار مورد نیاز افرادی باشد که روزانه آرایش می کنند و وقت بسیاری را برای آرایش کردن میگذارند. بنابراین شما با آموزش میکروبلیدینگ می توانید یک آرایش دائم داشته باشید. در آموزش میکروبلیدینگ به شما آموزش داده می شود که چطور لب ها و چشم های خود را آرایش کنید و با استفاده از قلم خط چشم بسیار زیبا ایجاد کنید تا دیگر نیز به کشیدن آن نداشته باشید. در آموزش میکروبلیدینگ این روش نیمه دائم بوده و تا مدت ها باقی می ماند که به نوع پوست بستگی دارد و هر چند مدت یکبار باید ترمیم بر روی آن انجام گیرد.

در آموزش میکروبلیدینگ کار با بلید به شما آموزش داده می شود. بلید یک قلمی است که دارای سوزن هایی می باشد که به صورت تیغ می باشد و جوهر با استفاده از آن به پوست نفوذ پیدا می کند. برای شرکت در دوره های آموزش آرایشگری به یک آرایشگاه حرفه ای مراجعه کنید و پس از گذراندن  به صورت مجزا وارد بازار کار شید. برای اطلاع از دوره های آموزش میکروبلیدینگ به سایت ما مراجعه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()