لیبل پروفیل  یک پوشش پلاستیکی و از جنس پلی اتلین سنگین است که امروزه خرید انواع لیبل پروفیل برای مصارف مختلف صورت می گیرد .، که با در صد کمی از پلی اتلین سبک ترکیب شده است، تا قابلیت دوخت پذیری، شفافیت و لطافت را هم بتوان به  دیگر ویژگی های آن افزود. از جمله محصولاتی که با استفاده از لیبل پروفیل تولید می شوند می توان به دستکش های یک بار مصرف آشپزخانه، سفره های یکبار مصرف، کیسه زباله و کیسه های رکابی و دسته داری که سالهاست در فروشگاه ها استفاده می شوند، اشاره کرد. از مهمترین تفاوت های نایلون و لیبل پروفیل می توان به شفافیت، لطافت و ضخامت بیشتر نایلون اشاره کرد، اما از مهمترین مشخصه های قابل تشخیص و لمس لیبل پروفیل می توان به جنس خشک آن اشاره کرد.

در گذشته در ساخت اکثر کیسه های زباله، و مواد پلیمری از پلاستیک سبک استفاده می شد، که امروزه جای خود را به پلی اتیلن سنگین داده است، و این ویژگی را می توان در شمار عمده تفاوت های آن ها قرار داد. لیبل پروفیل به عنوان یک محصول پر کاربرد پلیمری بازار خرید و فروش پر رونقی دارد، و اکنون شرکت های بسیار زیادی هستند که در صنعت ساخت محصولات پلمری از قبیل لیبل پروفیل فعالیت می کنند، و با مناسب ترین قیمت انواع نایلون و لیبل پروفیل را در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهند.

همان طور که در ابتدای متن هم  توضیح داده شده، لیبل پروفیل از پر مصرف ترین محصولات پلیمری است، که سالهاست در زندگی مردم جای خود را بازکرده است، و به سادگی نمی توان آن را زندگی افراد کنار گذاشت. صنعت ساخت لیبل پروفیل تاریخچه ای بسیار طولانی دارد،  اما کیسه های پلاستیکی در کشور ما از دهه 50 به تدریج وارد بازار و جایگزین پاکت های کاغذی فروشگاه ها شد. قیمت ارزان، سهولت استفاده، بهداشت بالا از  مهمترین ویژگی هایی بود، که سبب استقبال مردم از لیبل پروفیل شد. شرکت تولید کننده انواع لیبل پروفیل ناب پلاستیک دارای سابقه ای درخشان در این زمینه می باشد .

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()