نمای ساختمان نقش بسیار مهمی در زیبایی کل سازه دارد و هر چه نما زیباتر باشد در نتیجه ساختمان نیز بسیار زیباتر جلوه خواهد داد. همین موضوع نیز باعث شده تا طراحی نمای کلاسیک از جایگاه ویژه ای بین فعالان حوزه ساخت و ساز برخوردار باشد. طراحی انواع نما کار آسانی نیست و باید توسط افرادی بر عهده گرفته شود که در این زمینه از تحصیلات و همچنین تجربه کاری برخوردار باشند. در گذشته سفارش طراحی نما در میان سازندگان چندان جایگاهی نداشت و ساختمان هایی با نمای یکسان و بدون هیچگونه طراحی خاصی در نما ساخته میشدند. با روی کار آمدن ابزارها و همچنین مدل های مختلف نما که برخی از این مدل ها از کشورهای خارجی الهام گرفته شده اند، ‌طراحی نما دستخوش تغییرات زیادی شد و امروزه نماهای مدرن جای خود را به نماهای کلاسیک قدیمی داده اند. برای انجام طراحی نمای کلاسیک به سایت مراجعه کنید.

در طراحی نمای کلاسیک امروزی به اداری و تجاری  و همچنین مسکونی بودن سازه توجه میشود و از طرح ها و مصالح ساختمانی کاملا متفاوتی در ساخت نمای آنها استفاده میشود. در طراحی نمای کلاسیک مسکونی بیشتر از سنگ های ساختمانی برای طراحی استفاده می شود که بیشتر آنها نیز با الهام از نماهای کلاسیک طراحی و اجرا میشوند. اما در طراحی نمای سازه های اداری و تجاری از المان ها و نماد های مدرن الهام گرفته میشود که اتفاقا بسیار زیبا نیز هستند. مصالح ساختمانی متفاوتی در اجرای نمای اداری و تجاری استفاده میشود که از این بین میتوان به شیشه و آلومینیمم اشاره نمود. برای سفارش طراحی نمای ساختمان  به سایت مراجعه کنید.

استحکام نما در طراحی نمای کلاسیک باید مورد توجه قرار گیرد زیرا نمایی که استحکام خوبی نداشته باشد پس از مدتی و با کوچکترین لرزه و تکان از جای خود بلند شده و سقوط خواهد کرد. اما در صورتیکه در طراحی و اجرای نما از روش های اصولی استفاده شود با تکان های شدید نیز مصالح از جای خود تکان نخواهند خورد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()