لوازم یدکی لودر از مهمترین قطعات لودر می باشد که نقش مهمی در سرعت عملکرد ماشین لودر دارد. به همین خاطر پیش از شروع فعالیت های سنگین با ماشین لودر، بهتر است از سلامت تمام قطعات لودر آگاهی کسب نمود و سپس از لودر خود استفاده نمائید تا از هزینه های سنگین جلوگیری کرده باشید. به عبارتی اگر تنها یکی از لوازم یدکی لودر دچار آسیب شده باشد و به کندی فعالیت خود را انجام دهد، اگر بیش از اندازه فشار بر روی قطعه وارد شود، ممکن است قطعۀ لودر حین کار شکسته شود و فشار زیادی به دیگر قطعات لودر وارد نماید و قطعات اصلی لودر نیز خراب شوند و موجب توقف لودر گردد.

انواع لوازم یدکی لودر

تمام ماشین آلات از لوازم یدکی تشکیل شده اند که در کنار یکدیگر قرار می گیرند و موجب به حرکت ماشین می شود. به همین دلیل لوازم یدکی لودر نیز هر کدام نقش بسزایی در حرکت و کارایی لودر دارد. سیل کروپ، سیل کوزه گردان، شیر کنترل هیدرولیک، کیت پمپ هیدرولیک، کاسه نمد، فیبری، کیت تعمیر پمپ، کیت پمپ، پمپ پروانه ای هیدرولیک، پمپ پره ای هیدرولیک، صفحه گیربکس، انواع واشر و پیچ، سیستم فرمان، سیستم دنده ها، اتاقک فرمان، سیستم احتراق، پیستون، سوپاپ، کاریر چرخ قطعات، دنده کایر چرخ عقب، چراغ جلو و عقب، چراغ ترمز، سیستم گرمایشی و سرمایشی لودر، صندلی راننده، کریر چرخ جلو لودر، ترموستات، هوزینگ و ... تنها تعدادی از لوازم یدکی لودر می باشد که نقش تعیین کننده ای در راندمان کلی ماشین لودر دارد.

خرید لوازم یدکی لودر

برای خرید قطعات لودر بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید و یکسری نکات کلیدی را همواره برای خرید لوازم یدکی لودر در نظر بگیرید. آکبند بودن بسته بندی، داشتن لوگو و هولوگرام اصل بر روی بسته بندی از مهمترین نکات خرید قطعات انواع لودر می باشد. باید توجه داشته باشید که تمام مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات لودر باید با مدل ماشین لودر شما تطابق داشته باشد تا عملکرد مناسب را داشته باشد.

شرکت سرویس قطعه به عنوان یکی از شرکت های تأمین کنندۀ لوازم یدکی لودر کاترپیلار، قطعات لودر کوماتسو، لوازم یدکی لودر هیوندای و غیره می باشد که با کیفیت اصل و قیمت ارزان و مناسب به فروش می رساند. شرکت سرویس قطعه تمام قطعات لودر و ماشین آلات سنگین را به صورت تضمین شده عرضه می کند و با وجود تحریم های حال حاضرف امکان تهیۀ انواع لوازم یدکی لودر را با برندهای معتبر دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش تماس بگیرید.  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()