بسته بندی به عنوان بخشی از پروسه ی تحویل محصولات به مشتری بسیار قابل توجه است و اگر بسته بندی کالا ها به درستی انجام نگیرد پیامد های بسیار بدی را خواهد داشت. بنابراین بسته بندی خوب یک امر ویژه ای برای فروشندگان به شمار می رود. دستگاه شیرینگ دستگاهی است که ابعاد خیلی بزرگی برای مصارف کارگاهی و کارخانه ای نداشته و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. دستگاه شیرینگ بسته بندی را با فیلم های شیرینگ انجام می دهد. فیلم های شیرینگ شفاف و کالا های بسته شده با آن قابل رویت هستند. دستگاه های شیرینگ در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و در بسیاری از کارگاه ها و فروشگاه ها و رستوران ها قابل مشاهده است. از بسته بدی با استفاده از دستگاه شیرینگ در صنایع مختلفی به کار گرفته می شود مانند صنایع دارو و مواد غذایی و... که بدین ترتیب تمامی کالا ها می توانند با هم نیز بسته بندی شده و یکپارچه گردند. برای سفارش دستگاه شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه شیرینگ

دو نوع از انواع دستگاه شیرینگ که بسیار مورد توجه قرار گرفته است دستگاه شیرینگ کابینی و دستگاه شیرینگ تونلی است دستگاه های شیرینگ پک مانع عبور رسوبت به داخل بسته بندی می شوند. در دستگاه های شیرینگ ، کالا ها وارد محل مربوطه می شوند و سپس رولی از نایلون شیرینگ دور آن را می پوشاند و سپس با حرارتی که ایجاد می شود نایلون به فرم کالا ها درامده و آن ها را در جای خود ثابت نگه می دارد. خرید دستگاه شیرینگ تونلی را ارزان انجام دهید.

شرکت آراد ماشین از شرکت های بزرگ در ساخت انواع دستگاه شیرینگ می باشد که با تجربه ی بالایی که در طراحی و ساخت دستگاه شیرینگ توانسته با تکیه بر دانش و بهره گیری از متخصصان با تجربه انواع دستگاه شیرینگ ها را با بهترین کیفیت طراحی و آماده سازی کند. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()