در یک اتوماسیون صنعتی د ر کارخانه ها و در کارگاه ها و مراکز صنعتی برای عمل کردن به دستوراتی که برای انجام مراحل آن لازم به سیستمی است که بتواند آن دستورات را اجرا کند ، نیاز به عملگر است. عملگر برقی برای شیر های صنعتی به کار می رود و می تواند در حالت های تماما باز و و تماما بسته و در حالت های نیمه باز قرار گیرد. با توجه به فعالیتی که انجام می شود می توان عملگر های برقی را تنظیم کرد. آیوما یک برند معتبر آلمانی است که این کمپانی دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر دنیا بوده و محصولات بسیار باکیفیتی را تولید کرده است. برای خرید و فروش اکچویتور auma از طریق لینک اقدام نمایید.

اکچویتور های  auma را می توان در بسیاری از موار استفاده کرد. اکچویتور auma برای کارکردش نیاز به نیرویی دارد که بتواند کار خود را انجام دهد و این نیرو می تواند به صورت های هیدرولیکی و پنوماتیکی یا الکتریکی باشد و یا با نیروی باد کار کند. در اکچویتور auma پنوماتیکی قدرت عملگر به وسیله ی سیالی که درون مخزن است به دست می آید و در عملگر های الکترکی سیگنالی توسط عملگر دریافت می شود که به واسطه ی آ« حرکت در خواستی را انجام می دهد. همچنین در عملگر های  auma از نوع پنوماتیکی هوا نقش مهمی داشته و با فشرده شدن آن کاری صورت می گیرد.

در شیر های برقی از اکچویتور auma برقی استفاده می شود و می توان برای میزان باز ماندن این شیر ها درصد تعیین کرد مثلا 30 درصد باز باشد و ...  اکچویتور auma با کیفیت بالایی که دارد طرفداران بسیاری را در کشور ما نیز پیدا کرده است. برای خرید کنترلر عملگر های برقی آیوما  و محصولات دیگر در انواع مختلف و با قیمتی ارزان به سایت مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()