عملگر برقی یکی سیستمی است که برای باز و بسته کردن شیر به کار می رود. این عملگر ها الکترومکانیکی بوده و جریان الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کند. پس ما با استفاده از عملگر های برقی می توانیم بر روی شیر های دستی آن را نصب کرده و این شیر ها را به صورت برقی کنترل کرد. از اکچویتر های برقی در مکان های بسیاری از قبیل تصفیه خانه ها و کارخانه ها و نیروگاه ها و پالایشگاه ها و... می توان استفاده کرد. در مراحل حرکت اتوماسیون صنعتی در واقع عملر های برقی بخش آخر و حرکت را انجام می دهند. عملگر های برقی در دو نوع خطی و دورانی وجود دارند. عملگر های خطی با توجه به نام آن ها در یک راستا حرکت می کنند اما عملگر های دورانی به صورت دورانی می چرخند و در قسمت های مورد نیاز استفاده می شوند. برای خرید از نمایندگی فروش اکچویتور برقی آیوما به سایت مراجعه کنید.

بر روی این عملگر ها قدرتی تعییین می شود که بسته به نوع فعالیت و اندازه ی شیر می باشد. ایت شیر موتوری ها به صورت های دو طرفه و سه طرفه می تواند مورد استفده قرار بگیرد. آیوما یکی از برند هاییی است که از سال 1364 فعالیتش را در بخش تولید انواع اکچویتور برقی آیوما آغاز کرد. شرکت آیوما توانست شعبه های مختلفی را در سراسر دنیا داشته باشد و محصولات خود را به صورت گسترده در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای اطلاع از قیمت خرید عملگر برقی تمام گرد آیوما از طریق لینک اقدام کنید.

 آیوما برندی معتبر است که اکچویتور برقی آیوما را با بهترین کیفیت به تولید رسانده و در کشور آلمان پیشرفت بسیاری داشته باشد. در واقع هیچ اتوماسیونی بدون عملگر مقدر به کار کردن نبوده و باید برای حرکت خود عملگری که بتواند کار را به صورت برقی انجام دهد ، را داشته باشد. برای اطلاعات و مشاهده اکچویتور  برقی آیوما و خرید به سایت مراجعه کنید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()