کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوار به کار گرفته می شود و تصاویر زیبایی را می توان بر روی دیوار مشاهده نمود با استفاده از کاغذ دیواری دیگر نیاز به نقاشی کردن دیوارها نیاز نیست و علاوه بر آن تنوع بیشتری را می توان در دکوراسیون داخلی به وجود آورد. کاغذ دیواری به راحتی نصب می شود و قابل شستشو می باشد. در نتیجه به راحتی می توان سطوح کاغذ دیواری را با دستمال مرطوب پاکیزه نمود. برای اطلاع از  قیمت کاغذ دیواری ضدآب به سایت مراجعه کنید.

معرفی انواع کاغذ دیواری

در بازار انواع کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری کاغذی و کاغذ دیواری نانو را می توان مشاهده نمود. چاپ کاغذهای دیواری در دو نوع چاپ کاغذ دیواری معمولی و کاغذ دیواری سه بعدی طراحی می شود که هر کدام زیبایی تصاویر را به گونۀ متفاوتی به بیننده نشان می دهد. با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توان تأثیر بسزایی در فضاسازی دکوراسیون بوجود آورد و مخاطبان را متحیر ساخت. از جمله نمونه طرح های کاغذ دیواری می توان به کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، پوستر کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و کلاسیک، کاغذ دیواری طرح اشکال و خطوط عمودی و افقی، کاغذ دیواری طرح مخمل، کاغذ دیواری طرح برجسته و ... اشاره نمود. متناسب با سبک دکوراسیون می توان خرید کاغذ دیواری را انجام داد تا هماهنگی زیادی را میان لوازم دکوراتیو بوجود آورد. برای اطلاع از مرکز خرید کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو است که مورد محبوبیت میان مردم شده است چون به راحتی می توان کثیفی ها را از روی سطوح کاغذ دیواری از بین برد. در بازار عرضۀ محصولات دکوراتیو، انواع کاغذ دیواری قیمت ارزان فروخته می شود که تصاویر زیبا، مجلل و متنوعی را می توان بر روی دیوار به نمایش گذاشت.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه ها در عرصۀ صنعت فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری به صورت فروش اینترنتی و حضوری فعالیت خود را انجام می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()