درایر تبریدی یا خشک کن هوا، یکی از دستگاه های برطرف کنندۀ هوای مرطوب می باشد. در واقع از درایر تبریدی در سیستم هایی استفاده می شود که دارای کمپرسورهای هوا می باشند. زمانی که از کمپرسورها استفاده می شود، درون مخازن هوا مقدار آب و رطوبت افزایش پیدا می کند که باید در حد نرمال باشد، به همین دلیل برای نرمال نگه داشتن هوای مخازن از دستگاه های خشک کن هوا استفاده می شود تا رطوبت از بین برود. در واقع درایرها با ایجاد هوای خنک، زمینه را برای خشک کردن هوای مخزن فراهم می آورند و تا حد امکان دمای داخل کمپرسورها را تا 3 درجه کاهش می دهند تا پمپ های هوا بتوانند به درستی فعالیت خود را انجام دهند. همچنین نکتۀ قابل توجه در رابطه با خروجی خشک کن ها، بدین صورت است که معمولاً به صورت اتوماتیک و از پیش برنامه ریزی شده آب درون مخازن را تخلیه می کنند. برای اطلاع از قیمت انواع درایر تبریدی به سایت مراجعه کنید.

کاربرد درایر تبریدی

ممانعت از پوسیدگی لوله ها و مخازن انتقال هوا، از مهمترین مزایای خشک کن های هوا می باشد که تأثیر مستقیم بر راندمان کاری و فرآیند چرخۀ کمپرسورها دارد. با استفاده از درایرهای تبریدی می توان درصد صدمات به قسمت های مکانیکی و سایر دستگاه های مرتبط با کمپرسور هوا جلوگیری نمود و عملکرد دستگاه را بهبود بخشید. دستگاه های خشک کن هوا همانند هر دستگاهی دارای چند مدل می باشد که می توان به خشک کن هوا تبریدی و جذبی اشاره نمود. برای خرید میکرو فیلتر  به سایت مراجعه کنید.

خشک کن هوا تبریدی یا به عبارتی رطوبت گیر به نحوی عمل می کند که با استفاده از یخچالی که درون این نوع درایرها تعبیه شده است، دمای هوای فشرده را تا 3 درجه کاهش می دهد و با این فرآیند دمای بخار را کاهش می دهد و بدین وسیله آب را از هوا جدا می کند و سپس به دمای محیط باز می گرداند.

خرید درایر تبریدی

برای انتخاب درایر مناسب بهتر است میزان دمای هوای فشرده شده را در نظر گرفت. یعنی درایرهای تبریدی تا دمای هوای 3 درجه سانتی گراد، فرآیند خشک کردن هوا را انجام می دهد و این در حالی است که از درایرهای جذبی برای دمای کمتر از 2 درجه سانتیگراد استفاده می شود.

شرکت هوامدار در حوزۀ فروش انواع درایر و کمپرسورهای هوا فعالیت دارد و از نیروی فنی متخصص، برای ارائه خدمات رسانی به مشتریان استفاده می کند و شما مشتری گرامی می توانید برای خرید بهترین خشک کن هوا با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()