فلنج جوشی از جمله قطعات فولادی است که برای ایجاد اتصال میان قطعات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. با نصب فلنج های جوشی می توان لوله ها را به ابزار های پایپینگی چون انواع لرزه گیر، شیر آلات و غیره متصل نمود. خرید و فروش فلنج جوشی افزایش یافته است چون اتصالات لوله کشی از قطعات مختلفی تشکیل می شود که نیاز است متناسب نوع قطعات، مناسب ترین فلج های جوشی خریداری شود.برای اطلاع از قیمت فلنج جوشی به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش فلنج جوشی

خرید و فروش فلنج جوشی به دلیل ویژگی های فراوان فلنج در صنعت و تأسیسات می باشد. به همین جهت از فلنج های جوشی به عنوان جداسازی قطعات از یکدیگر استفاده می شود. با خرید فلنج جوشی می توانید بدون نیاز به جوشکاری، قطعات را به یکدیگر متصل نمائید. اگر در اجرای پروژه های اتصالات لوله کشی از انواع فلنج جوشی استفاده کرده باشید، دیگر نیاز به برش کاری و تفکیک قطعات نیست. قابل ذکر است که برای هر دو لوله یک فلنج جوش اختصاص داده می شود که بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند و در نهایت به وسیلۀ پیچ و مهره به یکدیگر فشرده می شوند. همچنین برای عدم نشت دهی قطعات و اتصالات نیاز است که از واشر آب بند استفاده شود. کاربرد فنج ها در صنعت و تأسیسات مختلف قابل مشاهده می باشد که می توان به کمپرسورها، پمپ، دستگاه های سانتریفیوژ، دستگاه های تحت فشار و غیره اشاره نمود.برای اطلاع از فروش اینترنتی فلنج از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت خرید فلنج جوشی

قیمت خرید فلنج جوشی به ابعاد فلنج و جنس فلنج بستگی دارد. در نتیجه در بازار می توان انواع فلنج جوشی قیمت ارزان را مشاهده نمود که دارای مشخصات فنی خاص می باشند.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ به عنوان یکی از فروشگاه های فروش و پخش انواع فلنج در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش و خرید اینترنتی انواع فلنج را متناسب با نیاز شما فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()