از معتبرترین برند های چینی تولید کننده ماشین آلات صنعتی بزرگ می توان به کمپانی فوتون اشاره کرد، که انواع لودر فوتون را در دو نوع چرخ زنجیری و لاستیکی تولید می کند. لوازم یدکی لودر فوتون هم مانند دیگر لودرهای مورد استفاده در صنایع عمران و راهسازی در انواع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری با هم تفاوت دارند. لودرهای چرخ لاستیکی به دلیل قابلیت مانور بیشتر روی کار، سهولت استفاده و  قابلیت کار در فواصل طولانی تا 200 متر از محبوبیت بیشتری در صنایع عمران و معدن برخوردار هستند. تمامی لوازم یدکی لودر فوتون در تعداد بسیار بالا از طریق عامیلین فروش و نمایندگی های رسمی این برند چینی وارد کشور می شوند، و از این نظر بازار با کمبود این قطعات مواجه نمی شود. قیمت بهترین لوازم یدکی لودر فوتون در مدل های مختلف این ماشین و قطعات آن متفاوت است، اما در مجموع هزینه های تعمیر و نگهداری لودرهای چینی نسبت به دیگر برند ها مقرون به صرفه تر هستند.

گیربکس، پمپ حرکت، موتور، اکسل، فیلتر، شاسی و غیره از جمله لوازم یدکی لودر فوتون می باشند، که با تغییر در جام جلویی آن با دیگر ادبات مثل مته، سنگ شکن و غیره می توان حوزه ی  عملکردی این ماشین سنگین را ارتقاء داد. ایجاد خاکریز، گودبرداری، خاک برداری، جابجایی مواد و مصالح سنگین، حفاری و غیره از جمله وظایف اصلی لودر ها می باشد، که لودر فوتون هم از این قاعده کلی مستثنی نیست.  در هنگام خرید انواع لوازم یدکی لودر فوتون باید نهایت دقت را به خرج داد تا قطعه اصلی کمپانی فوتون را خریداری نمود، زیرا قطعات متفرقه و بی کیفیت تنها باعث تحمیل هزینه های اضافی و بالا رفتن تعرفه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات می شوند. برای خرید لوازم یدکی لودر باکیفیت از طریق لینک اقدام نمایید. 

از معتبرترین مراکز فروش لوازم یدکی لودر فوتون می توان به فروشگاه معتبر هیدروسنتر اشاره کرد، که تمامی قطعات این کارخانه چینی را همراه با گواهینامه معتبر و با نازل ترین قیمت موجود در بازار در اختیار خریداران می گذارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()