با اختراع آیفون و استقبال آن توسط مردم، شرکت‌ها به فکر آن افتادند که با انجام تغییراتی، آیفون تصویری را نیز تولید کنند. در مدتی کوتاه فروش آیفون های تصویری بسیار خیره‌کننده بود و از همین رو روز به روز به امکانات این وسیله‌ی کاربردی افزوده شد. تا جایی که انواع مختلف این محصول در ابعاد و طرح‌های متنوع با کارایی‌ها و قابلیت‌هایی بسیار مفید روانه‌ی بازار شد.

آیفون تصویری که امروزه در انواع مختلف موجوداست، از تنوع قیمت نیز برخوردار است که این امر به مشتری اجازه می‌دهد با هر مبلغی این وسیله‌ی مهم را برای خانه‌ی خود خریداری کند. آیفون یا در باز کن با پشت سر گذاشتن مراحل تکمیل و تولید، اکنون به جایگاهی رسیده است که در خانه‌ها و آپارتمان‌های بسیاری به یک وسیله‌ی ضروری تبدیل شده است.

عوامل مهم در فروش آیفون تصویری

اکنون که دیگر بیشتر خانه‌ها از آیفون استفاده می‌کنند بد نیست چند عامل مهم به هنگام خرید این وسیله را به شکل خلاصه بیان کنیم. عوامل زیادی در میزان موفقیت فروش آیفون تصویری موثر هستند که می‌توان آن‌ها را در چندین زمینه دسته‌بندی کرد.

اولین فاکتور کیفیت محصول است. این‌که اصلا جنس بدنه‌ی آیفون تصویری از چیست و عمر آن تا چه اندازه است. مورد بعدی که یکی از مهم‌ترین عوامل نیز به حساب می‌آید کیفیت صدای این وسیله است. صدا باید به وضوح از هر دو طرف شنیده شود. از دیگر موارد مهم می‌توان به صفحه‌ی نمایش آن اشاره کرد. آیفون‌های جدیدتر همگی از صفحه‌نمایش‌های بزرگ و با کیفیت رنگی بهره می‌برند که بسته به بزرگی و جنس صفحه نمایش در محدوده‌ی قیمتی مختلفی جای می‌گیرند. مدتی است صفحه‌نمایش لمسی نیز جایگزین صفحه‌نمایش‌های قبلی شده است. علاوه بر این موارد، طراحی محصول نیز در فروش آیفون تصویری های تکنما  نقشی عمده دارد. خریداران با دیدن کاتالوگ محصول و امکانات هر یک، در نهایت می‌توانند با توجه به عواملی که به آن اشاره شد، محصول موردنظر خود را از فروشگاه آکام سازه تهیه کنند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیلinfo@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()