تابلو ال ای دی روان چیست و چه ویژگی هایی دارد

تابلو های گرافیکی و تبلیغاتی سالهاست که در شمار بهترین روش های معرفی برند و جلب مشتری مورد استفاده قرار می گیرند، و در انواع و اقسام تابلو ال ای دی روان، تابلوهای ال ای دی ثابت ، نئون، فلکس، بنر و غیره سفارش داده می شوند. می توان گفت این تابلو ها همان تلویزیون های بزرگ دیجیتالی هستند که با استفاده از المان های led در محیط های بزرگ تجاری، پاساژها، فروشگاه های بزرگ، اتوبان ها و گوشه و کنار جاده ها قرار می گیرند و توجه مشتریان را به خود معطوف می نمایند. این تابلو ها را می توان در انواع گروه های تابلو ال ای دی روان تک رنگ، سه رنگ و رنگی قرار داد، که در دو نوع داخلی و خارجی تولید می شوند. قیمت انواع تابلو ال ای دی روان در نوع خارجی آن که با استفاده از پوشش های پلکسی شفاف ساخته می شوند، به دلیل قابلیت ضد آب بودن و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی بسیار گران تر از دیگر تابلو های ام دی اف معمولی می باشند، که درون محوطه های تجاری، اداری و بنگاه های اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو های ال ای دی روان از جمله تابلو های متحرکی است، که با نمایش متون و انیمیشن های کوچک و جذاب با استفاده از بهترین افکت های موجود می تواند در انتقال مفاهیم به خریداران بسیار موثر باشند. تنظیم شدت نور،مصرف پایین برق، قابلیت نصب در فضای آزاد و غیره از جمله ویژگی های این نوع از تابلو های گرافیکی و تبلیغاتی می باشد. متقاضیان خرید انواع تابلو ال ای دی روان می توانند با ارزیابی مکان نصب تابلو، داخلی و خارجی بودن آن، میزان بودجه اختصاص داده شده و تنظیم شدت نور  انتخابی مناسب و شایسته داشته باشند.

شرکت بزرگ طراحی تابلو ساز اچ دی از معتبرترین مراکز فروش تابلو ال ای دی روان می باشد، که با پایین ترین قیمت تمام شده و بالاترین درجه کیفی سفارشات مشتریان را آماده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آن ها می رساند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 836
نمایش همه
علاقه مندی ها ()