پارکت به عنوان یکی از انواع کفپوش در طراحی دکوراسیون داخلی اکثر ساختمان ها مشاهده می شود. کفپوش پارکت به دلیل نوع طراحی و ساختاری که دارد مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است و برای پوشش کف آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی و اتاق کودکان با قیمت مناسب خریداری می کنند. خرید و فروش پارکت را در طرح های متنوع می توان مشاهده نمود که بر گرفته از طرح های طبیعی چوب درختان در مناطق مختلف می باشد. به عنوان مثال انواع پارکت لمینت راش، پارکت لمینت باربادوس و غیره را می توان مشاهده نمود که طرح های پارکت را از چوب درخت راش، باربادوس و درختان دیگر الهام گرفته اند و در طراحی پارکت در نظر گرفته اند.برای اطلاع از قیمت انواع پارکت به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت

پارکت لمینت و پارکت چوبی از انواع کفپوش پارکت می باشد که در بازار در اندازه و طرح های مختلف فروخته می شوند. ساختار پارکت چوبی از چوب طبیعی درختان می باشد و این در حالی است که برای ساخت پارکت لمینت از لایه های فشرده چوب HDF استفاده می شود که با روکش ضد آب پوشانده می شوند که نسبت به رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشند. اگر در خرید پارکت مبتدی می باشید و اطلاعات جامعی در رابطه با انواع پارکت ندارید، بهتر است از تخصص و تجربیات افراد خبره در انتخاب بهترین پارکت استفاده نمائید.

قیمت پارکت

قیمت پارکت مانند قیمت خرید پارکت لمینت آلمانی به جنس پارکت و برند پارکت بستگی دارد. قیمت پارکت چوبی گران می باشد چون از چوب درختان تهیه می شود ولی قیمت پارکت لمینت ارزان است، ضمن آنکه دارای مزایای متعددی می باشد که باعث افزایش فروش پارکت لمینت در سطح جهان شده است.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به صورت تخصص در زمینۀ فروش انواع پارکت در تهران فعالیت می کند و با راه اندازی وب سایت امکان پخش انواع پارکت و لمینت را به شهرستان ها نیز فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()