لاستیک تری انگل یک انتخاب خوب

لاستیک تری انگل یکی دیگر از نمونه‌های معروف و با کیفیت در صنعت تایر خودرو به شمار می‌رود. این برند چینی از سال 1976 شروع به کار کرد و عمده‌ی فعالیت‌ش در تولید تایر ماشین‌های سنگین است. انواع مختلف لاستیک تری انگل برای لودر، جرثقیل، لیفتراک، کامیون و ... از جمله محصولات تولیدی این شرکت هستند. این برند تولیدات خود را در سطح جهانی و با کیفیتی بالا ارائه می‌کند و امروز جزو معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در جهان است. این شرکت محصولات خود را به بیش از 130 کشور در جهان صادر می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

آشنایی با لاستیک تری انگل

خط تولید لاستیک تری انگل شامل دو دسته‌ی اصلی لاستیک تجاری و لاستیک خارج از جاده است. عمده‌ی فعالیت این شرکت همان‌گونه که در ابتدا نیز اشاره شده به تولید لاستیک ماشین‌های سنگین و به خصوص تجهیزات راه‌سازی مربوط است.

این شرکت چینی در بازارهای سطح اول جهان با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و استاندارد یکی از رقبای سرسخت سایر شرکت‌های لاستیک‌سازی به شمار می‌رود.

لاستیک تری انگل با بیش از 40 سال سابقه و نزدیک به نیم قرن تجربه با شناسایی نیاز مشتریان توانسته است رضایت خاطر آنان را فراهم آورد. تنوع محصولات این شرکت به مشتریان اجازه می‌دهد که با خیالی آسوده و با دستی باز تایر مورد نظر خود را انتخاب کنند. در تمام این سال‌ها تنها هدف این شرکت پاسخگویی به خواسته‌های جهانی مشتریان و ارائه‌ی خدمات برتر با بهره‌گیری از امکانات به روز و پیشرفته بوده است.

لاستیک تری انگل حاصل تحقیق تعدادی زیادی از کارشناسان خبره و ماهر است. این شرکت با انجام آزمایش‌های متعدد به منظور بهره‌گیری از لاستیکی با کیفیت‌تر مدام در حال تغییر و بهبود محصولات خود است. اگر به دنبال لاستیکی بادوام هستید و می‌خواهید خیالتان از بابت محصولی که خریداری می‌کنید راحت باشد، تری انگل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. برای خرید و سفارش انواع لاستیک تری انگل به فروشگاه دیجی تایر مراجعه نمایید.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()