ویژگی‌های لاستیک میشلن

هر برندی را می‌توان با ویژگی خاصی همراه دانست. مثلا می‌توان دوام و عمر بالا را به عنوان ویژگی انواع لاستیک میشلن در نظر گرفت. اما موارد دیگری نیز وجود دارند که در این میان حائز اهمیت هستند. در ادامه چند نکته‌ی  مهم را در طراحی این لاستیک مرور می‌کنیم.

نکات مهم در طراحی لاستیک میشلن

  • کشش یا چسبندگی تایر از آن جهت مهم است که لاستیک تنها قسمتی از ماشین است که با سطح جاده ارتباط مستقیم دارد. این ویژگی در لاستیک میشلن به گونه‌ای به کار گرفته شده است که به شما اجازه می‌دهد به آسانی دور بزنید یا سرعت و شتاب خود را تنظیم کنید.
  • مصرف سوخت با لاستیک ارتباط مهمی دارد. آیا می‌دانستید از هر 5 مخزن سوخت یکی از آن‌ها صرف اصطکاک لاستیک با جاده می‌شوند؟ برخی از تایرها ساختاری دارند که منجر به مصرف کمتر سوخت می‌شوند. پس مجددا متوجه شدیم انتخاب یک لاستیک مناسب تا چه میزان در صرفه‌جویی در هزینه‌ها موثر است.
  • برای بسیاری مهم است که ماشینشان هنگام حرکت صدای بدی تولید نکند. لاستیک‌هایی که برای راحتی حرکت طراحی می‌شوند بسیار نرم هستند و در برخورد با کف جاده صدای ملایمی تولید می‌کنند. لاستیک میشلن به عقیده‌ی بسیاری از مشتریان این محصول، از جمله لاستیک‌های نرم در دنیا به شمار می‌رود.
  • کنترل ماشین نیز به نوع لاستیک بستگی دارد. زمانی که شما از یک لاستیک مناسب استفاده می‌کنید می‌توانید به آسانی وسیله‌ی خود را کنترل کنید و نگران انحراف نباشید. هرچند شرایط جاده را نیز باید در نظر گرفت اما نوع لاستیک تا حد زیادی در کنترل ماشین موثر است.
  • مقاومت لاستیک امری است که می‌تواند اثرات زیادی در کیفیت لاستیک داشته باشد. هرگز نمی‌توان لاستیکی را که در برخورد با جاده به آسانی فرسوده می‌شود و آسیب می‌بیند محصولی با کیفیت دانست. متخصصان در طراحی لاستیک میشلن با بهره‌گیری از محاسبات و دانش‌های به روز می‌کوشند مقاومت لاستیک را تا بهترین میزان ممکن بهبود ببخشند.

فروشگاه لاستیک دیجی تایر یکی از عرضه کنندگان به نام لاستیک میشلن می باشد.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()