ویژگی محصولات بزرگترین تولید کننده نایلون شیرینگ:

بزرگترین مرکز تولید کننده محصولات نایلون شیرینگ قابلیت تولید نایلون شیرینگ با هر ابعاد دلخواه شما را دارد. نایلون شیرینگ ها دارای انواع طول، عرض، تعداد لایه، شکل، رول یا ساده و همچنین انواع ضخامت می باشند. برای بسته بندی هر محصولی باید جنس، حجم، وزن و ابعاد آن را در نظر گرفت سپس نایلون مناسب آن را تهیه نمود. همچنین نایلون های تولید شده توسط این شرکت تولید کننده نایلون شیرینگ با دارا بودن بهترین کیفیت متریال به صورت عمده و تکی قادر به تولید نایلون های با کیفیت مورد نیاز شما هستند.  همچنین این شرکت می تواند انواع نایلون های مورد استفاده در دستگاه های شیرینگ پک، شامل دستگاه تونلی، کابینی، شیرینگ فریم و ... را به تولید برساند. نایلون شیرینگ ها کاربرد های زیادی دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

کاربرد های نایلون شیرینگ:

نایلون شیرینگ ها کاربرد های بسیاری در صنعت و اصناف مختلف دارند. این نایلون ها جهت بسته بندی مواد غذایی و هر نوع محصول دیگری توسط بهترین تولید کننده نایلون شیرینگ ، تولید شده و به فروش می رسد. کاربرد هایی که نایلون شیرینگ دارد بسیار زیاد هستند که ما در ادامه به چند مورد از نایلون شیرینگ هایی که توسط پلاست سبز یکی از بهترین تولید ‌کننده های  نایلون شیرینگ است می پردازیم:

از انواع نایلون شیرینگ  در کارخانجات مواد غذایی برای بسته بندی محصول نهایی استفاده می کنند. مثلا نوشابه ها، شیر یا محصولات لبنیاتی از این نایلون ها جهت پکینگ یا شیرینگ استفاده می کنند. از استفاده دیگر نایلون ها به بسته بندی انواع ظروف شکستنی اشاره کرد که این بسته بندی جهت حمل و نقل آسان و جلوگیری از آسیب انجام می شود. کاشی ها نیز با نایلون شیرینگ بسته بندی می شوند و مانند پک چند تایی در داخل نایلون قرار میگیرند. نایلون ها در مبلمان سازی، بسته بندی تمام وسایل آشپزخانه نیز کاربرد دارد‌.  از مزیت های این نایلون عدم ورود هوا، میکروب و گرد و خاک مراقبت خواهد کرد و همچنین حمل و نقل را برای محصولات شکننده و غیر شکننده آسان خواهد کرد.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()