تعریف نایلون شیرینگ:

امروزه برای همه ی محصولاتی که تولید می شوند بسته بندی در مراحل آخر به آن ها اضافه و از محصول در برابر هر گونه آسیبی محافظت خواهد شد. برای بسته بندی در صنایع مختلف  نایلون ها و پلاستیک های مختلفی استفاده می شود که یکی از آن ها نمونه های مختلف نایلون شیرینگ می باشد. این نایلون ها به تغییر دمایی حساس هستند و در بازه ی دمایی بین ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه حالتشان تغییر کرده و به محصول می چسبند و به نوعی آن را وکیوم می کنند. استفاده از نایلون شیرینگ ها علت های مختلفی دارد. از این علت ها می توان به محافظت در برابر آلودگی های محیطی و وارد نشدن گرد و خاک و میکروب ها و جلوگیری از کثیف شدن ، جا به جایی آسان تر، ایجاد پک بسته بندی و محافظت در برابر ضربه ها و فشار های احتمالی اشاره کرد.

بررسی ضخامت و عرض نایلون شیرینگ:

نایلون شیرینگ ها از جنس پلاستیک هستند و با سلفون و نایلکس تفاوت دارند. این تفاوت ها را می توان به جنس آن ها ارتباط داد. نایلون شیرینگ از سلفون ها بسیار مقاومت بیش تری دارند و از آن ها ضخیم تر نیز می باشند. البته ضخامت نایلون های شیرینگ به سفارش مشتری و نوع محصولات آن ها نیز بستگی دارد زیرا ضخامت آن ها را می توان بین ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون در نظر گرفت. هم چنین باید گفت که این نایلون ها دارای انواع تک لایه و چند لایه نیز می باشند که ضخامت لایه ها نیز قابل تنظیم است.

برای استفاده از نایلون شیرینگ ها دستگاهی نیاز است به نام دستگاه بسته بندی یا دستگاه شیرینگ پک که با استفاده از رول ها یا فیلم های نایلون های شیرینگ و دادن حرارت های متغیر به این نایلون ها بر اساس نوع و ضخامت نایلون، عمل بسته بندی را انجام می دهد. هر چه ایزوله کردن یک محصول در صنایع مهم تر باشد، نایلون باید از نظر کیفیت و جنس و هم چنین ضخامت از ویژگی های بهتری برخوردار باشد.پلاست سبز انواع نایلون شیرینگ ، نایلون های حبابدار ، استرچ پالت بندها و ... را متناسب با انتخاب شما تولید می نماید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()