پارکت شامل طراحی خاصی است که موجب زیباتر شدن فضای دکوراسیون ساختمان می شود. پارکت چوبی به ماهیت چوب، دارای طبع گرم است که موجب صمیمیت فضا می شود. کاربرد پارکت به عنوان کفپوش می باشد که برای تزئین کف ساختمان به کار برده می شود. طراحی پارکت، بسیار متنوع می باشد و به همین جهت در بازار می توان انواع پارکت ارزان و گران را با طرح های مختلف می توان مشاهده نمود.

خرید و فروش پارکت

خرید و فروش پارکت باکیفیت ، با توجه به افزایش طرح و بهبود کیفیت پارکت ها، رونق یافته است. از آنجایی که در مناطق مختلف، انواع درخت رشد می کند که دارای شکل ظاهری متفاوتی می باشند، در نتیجۀ آن توانسته اند، انواع کفپوش پارکت را با طرح های زیبا و متنوع طراحی کنند. به همین دلیل انواع پارکت چوبی و لمینت را با ترکیب رنگبندی های متنوع می توان مشاهده نمود که هماهنگی فوق العاده ای را در ترکیب دکوراسیون ایجاد می کند.

امروزه توجه به مسئله تزئین دکوراسیون، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است که موجب طراحی پارکت لوکس شده است. نکتۀ قابل توجهی که در زمان خرید پارکت، باید در نظر داشته باشید، این است که تفاوت کوچکی میان پارکت چوبی و پارکت لمینت وجود دارد. پارکت های چوبی نسبت به آب مقاومت اندکی دارد و این در حالی است که پارکت لمینت دارای استحکام بالا، قیمت ارزان و در عین حال ضد آب می باشد، به همین دلیل بیشتر مشتریان از این نوع کفپوش پارکت استقبال می کنند.برای اطلاع از فروش پارکت لیزارد به سایت مراجعه نمایید.قیمت پارکت، با توجه به تنوع پارکت های موجود در بازار، متفاوت از یکدیگر می باشد. در حال حاضر امکان خرید پارکت لاکچری با قیمت ارزان و مناسب نیز فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی رونیا، سال های متوالی است که در زمینۀ فروش انواع پارکت در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()