دستگاه خشک کن خانگی دستگاهی است که برای خشک کردن بسیاری از مواد غذایی و میوه به کار می رود. در دستگاه خشک کن خانگی با استفاده از حرارت که توسط دستگاه تولید می شود ، ماده ی غذایی خشک می شود. برای این که این عملیات زودتر انجام گیرد داخل دستگاه خشک کن خانگی فنی تعبیه شه که هوا را به گردش درمی آورد، در نتیجه مواد غذایی زودتر خشک می شوند. اما این دستگاه ها چه فرقی با فر دارند. فر های خانگی درست است که گرما تولید می کنند اما میان گرمای تولید شده توسط فر بسیار زیاد بوده و مواد غذایی به جای این که خشک شوند می پزند که موجب غیر طعم آن می شود بنابراین در دستگاه خشک کن خانگی گرما طوری است که موجب خشک شدن میوه ها بدون تغییر طعم آن ها می شود. از دستگاه خشک کن خانگی برای خشک کردن انواع مواد غذایی از قبیل میوه ها و سبزیجات استفاده می شود. این دستگاه در استفاده ی خانگی و تولیدی ها قابل استفاده می باشد . از دستگاه خشک کن خانگی می توان برای خشک کردن گوشت هم استفاده کرد. با استفاده از میوه خشک کن می توان میوه ها را در تمامی سال در دسترس داشت .  همچنین مواد غذایی که در کارخانه خشک می شوند دارای افزودنی می باشد اما با استفاده از این دستگاه میوه ها و مواد غذایی بدون این که ویتامین های آن ها از بین برود خشک می شود و تنها آب میان بافتی خود را ز دست می دهند. برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه خشک کن خانگی از طریق لینک به سایت مراجعه نمایید و محصولات را مشاهده نمایید .

برخی از دستگاه خشک کن خانگی دارای قطعات بسیاری زیادی هستند که باید شسته شوند که می تواند بسیار وقت گیر باشد.  یکی دیگر از نکات در خرید دستگاه خشک کن خانگی ، صدای آن است که به لیل داشتن فن در آن ها می باشد بنابراین اگر این صدا کم باشد بهتر است. دستگاه خشک کن خانگی یا میوه خشک لازمه ی کار یک بانو می باشد که بتواند مواد غذایی مورد نیاز به صورت خشک دراورده و از آن نگه داری کند. بنابراین در منازل نیز از ای دستگاه استفاده ی زیادی می شود.

نکات مهم در خرید دستگاه خشک کن خانگی

برای خرید دستگاه خشک کن خانگی باید به نکات زیادی دقت داشته باشیم. دستگاهی که می خریم باید گرما را به طور یکنواخت در سرتاسر دستگاه پخش کند. برخی از انواع دستگاه خشک کن خانگی دارای آپشن های جدید مانند تایمر می باشد که وجود این آپشن ها در خرید باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از دستگاه خشک کن خانگی دارای قطعات بسیاری زیادی هستند که باید شسته شوند که می تواند بسیار وقت گیر باشد. در زمان خرید به تعداد طبقات دستگاه خشک کن خانگی نیز توجه کنید که براساس نیاز شما انتخاب می شود، البته برخی دستگاه ها با سایز برابر گنجایش مختلفی دارد بنابراین باید به این نکته در خرید توجه داشته باشید.  یکی دیگر از نکات در خرید دستگاه خشک کن خانگی ، صدای آن است که به دلیل داشتن فن در آن ها می باشد بنابراین اگر این صدا کم باشد بهتر است.  

فروشگاه عرضه کننده دستگاه خشک کن از نوع خانگی این دستگاه را به دست شما می رسانند. شرکت آراد ماشین به عنوان طراح و سازنده ی انواع دستگاه های خشک کن توانسته به صورت مستقیم و بی واسطه این دستگاه ها را به فروش برساند که بدین ترتیب دستگاه های خشک کن مواد غذایی را می توانید با کمترین قیمت از این مرکز تهیه نمایید.

 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()