استفاده از اسباب بازی تنها برای کودکان جنبه سرگرمی و تفریح ندارد، بلکه با استفاده از آن ها کودکان رفته رفته مهارت های حرکتی و فکری خود را ارتقاء می دهند، برای مثال معمولا برای نوزادان از اسباب بازی های رنگی و موزیکال استفاده می کنند، تا به عضله های بینایی و شنوایی آن ها کمک کنند. قاعده ی استفاده از اسباب بازی ها بسیار پیچیده است، و باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را به خرج داد، تا کودکان در سنین مختلف همراه با بازی با محیط پیرامون خود نیز ارتباط برقرار کنند، و مطالب مهم و آموزنده را یاد بگیرند. انواع وسایل سرگرمی کودکان با اهداف مختلف مانند کمک به حواس پنجگانه کودکان و نوزادان، پرورش قوه تخیل، آموزش حل مسئله و افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان طراحی و تولید می شوند، بنابراین در هنگام خرید اسباب بازی باید به موارد فوق توجه نمایید، تا انتخابی شایسته و متناسب داشته باشید. فروش انواع اسباب بازی  از طریق سایت امکان پذیر است. 

اسباب بازی از نظر نوع و دسته بندی در گروه های فکری، ورزشی، دخترانه و پسرانه قرار می گیرند، برای مثال می توان به پازل، سودوکو، ماشین های کنترلی، توپ و عروسک اشاره کرد، که هر کدام از آن ها با هدف خاصی طراحی می شوند. قیمت اسباب بازی در گروه های سنی مختلف و به تناسب نوع و کارایی آن ها تغییر می کند، برای مثال اسباب بازی هایی که دارای برد های الکترونیکی و وسایل پخش موزیک هستند، گران تر از دیگر اسباب بازی های ساده می باشند، افزایش اعتماد به نفس، آموزش رهیری و مدیریت، نظم، خلاقیت و رشد فکری از جمله مزایای استفاده و انتخاب اسباب بازی های مناسب می باشد.

فروشگاه بازی ساز از محبوبترین نمایندگی های فروش اسباب بازی در طرح ها و برندهای متنوع و جذاب می باشد، که محصولات خود را به تفکیک گروه سنی و نوع اسباب بازی در وب سایت خود قرار داده است، تا متقاضیان خرید این محصولات بتوانند با مناسب ترین قیمت ممکن و در کمترین زمان سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرند.

 کودکان لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام بازی تجربه می کنند، و می توان گفت بازی با اسباب بازی از دوره نوزادی تا پایان دوره نوجوانی همراه با کودکان می باشد، و کودکان با استفاده از آن ها می توانند مهارت های جسمی، مهارتی و فکری خود را ارتقاء دهند. تنوع تولیدات در صنعت اسباب بازی بسیار بالاست، و امروزه با ورود انواع تجهیزات الکترونیک و اسباب بازی های دیجیتال این صنعت با تحول بزرگی مواجه شده است، اما هنوز تمایل کودکان و والدین به خرید اساب بازی با زمینه های فکری و مهارتی می باشد، تا کودکان ضمن تجربه لذت بخشی که از بازی به دست می آورند، رفته رفته مهارت های فکری، اجتماعی و اخلاقی خود را ارتقاء دهند. از دیگر اثرا ت مثبت بازی کودکان می توان به آموزش نظم و انضباط، قابلیت رهبری و کنترل و کاهش هیجانات آن ها اشاره کرد، اهمیت استفاده از این وسایل برای کودکان بسیار بالا می باشد، و روانشناسان بر این باورند که می توان به زیر نظر گرفتن بازی ها و سلایق کودکان در انتخاب اسباب بازی از استعداد ها، علایق و روحیات کودکان آگاه شد، و آن ها را به سمت شکوفایی بهتر استعدادهایشان راهنمایی کرد.برای خرید اسباب بازی پسرانه به سایت مراجعه کنید. 

تنوع تولیدات در ساخت و تولید اسباب بازی بسیار بالاست و می توان این محصولات را به تفکیک سن و جنسیت کودکان در گروه های جداگانه قرار داد، از دیگر تمایز هایی که بین این وسایل  می باشد، می توان به متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته و کیفیت آن ها اشاره کرد، برخی اسباب بازی های درون خود دارای بردهای الکتریکی و باطری هستند، و قابلیت هایی مانند حرکت و یا پخش موزیک را دارند، که قیمت اسباب بازی در این موارد بیشتر از دیگر اسباب بازی ها می باشد.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز یکی از معتبرترین مراکز فروش اسباب بازی در طرح ها و رده های سنی مختلف می باشد، که با مراجعه به آدرس اینترنتی آن می توان با مناسب ترین قیمت انواع اسباب بازی های دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش داد، و درب منزل تحویل گرفت.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()