خرید شن و ماسه، همانند سیمان برای اجرای پروژه های عمرانی لازم و ضروری می باشد. در واقع ماهیت شن و ماسه، حالت خرده های سنگ است که از متلاشی شدن سنگ های بزرگ معدنی بوجود می آیند. خرید و فروش شن و ماسه را می توانید در اجرای کلیه پروژه های ساخت و ساز مشاهده نمائید. با استفاده از شن و ماسه در کنار سیمان، می توان ملات بتون را تهیه نمود. لازم به ذکر است که فرآیند تولید شن و ماسه به دو روش طبیعی و یا دستگاه هاس سنگ شکن در کارخانجات تولید شن و ماسه می باشد.

خرید انواع شن و ماسه

فروش مستقیم شن و ماسه را در شرکت های عرضۀ مصالح ساختمانی می توان مشاهده نمود. ماسه کفی یا خاکی، شن بادامی، شن نخودی، قلوه سنگ، ماسه طبیعی دو بار شور، ماسه شکسته یکبار شور و شن و ماسه مخلوط از انواع محصولات شن و ماسه ای است که دارای ویژگی های اختصاصی می باشند. به این ترتیب می توانید متناسب با نوع فعالیت، خرید مناسب ترین شن و ماسه را انجام دهید.

اگر از کاربرد و ویژگی های شن و ماسه دانش کافی ندارید، می توانید با افراد خبره فروش شن و ماسه و مصالح ساختمان پرسش نمائید و سپس خرید و سفارش شن و ماسه را انجام دهید. نیاز به ذکر است که بیشترین مصارف شن و ماسه برای ساخت و سازهای بتنی است، ضمن آنکه برای سایر بخش های ساختمانی نیز به کار برده می شوند.

همواره در نظر داشته باشید که سفارش خرید شن و ماسه استاندارد را انجام دهید. مطابق با استانداردهای شماره 299، می توان به موارد زیر اشاره نمود :

ماسه نرم ( 0.02 الی 0.06 میلی متر)

ماسه متوسط ( 0.06 الی 0.2 میلی متر)

ماسه درشت ( 0.6 الی 2 میلی متر)

در نتیجه خرید شن و ماسه  با کیفیت را بر اساس همین استانداردها انجام دهید تا دوام و استحکام کافی داشته باشد.

خرید شن و ماسه طبیعی

خرید و شن و ماسه  طبیعی نسبت به کاخانه ای بیشتر به کار برده می شود چون بر اساس تغییر فصول ، بارندگی و شرایط محیطی مختلف ایجاد می شوند و در بستر رودخانه ها به فراوانی یافت می شوند و دارای دانه های گرد و طبیعی می باشند.

شن و ماسه طبیعی به عنوان پر مصرف ترین مواد در صنعت ساختمان سازی، راهسازی و پل سازی و غیره به کار برده می شود. در واقع با استفاده از مصالح شن و ماسه می توان عملیات عمرانی را انجام داد، چون شن و ماسه با ترکیب سیمان می تواند به عنوان بهترین مواد ملاتی برای چسباندن میان مصالح ساختمانی مفید واقع گردد.

صنعت بتن سازی، شیشه سازی، پی سازی ساختمان، ساخت مصالح پیش ساخته، سنباده سازی و همچنین تولید ملات در آجرهای چینی مواردی می باشند که مادۀ اصلی آنها را دانه های ریز شن تشکیل می دهد و اهمیت زیادی در تولید مصالح مختلف دارد.

قیمت خرید شن و ماسه

قیمت خرید شن و ماسه مخلوط  بر اساس نوع و میزان بار خاور مشخص می گردد. بنابراین نمی توان قیمت شن و ماسه را به راحتی مطرح نمود و جنس و کیفیت دانه های شن و ماسه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. برای خرید و فروش شن و ماسه باید توجه داشته باشید که باید به عرضه کنندگان و تولید کنندگان مصالح ساختمانی مراجعه نمائید. پخش شن و ماسه در تهران و شهرستان ها به صورت عمده انجام می شود و افرادی که تمایل به خرید و سفارش مصالح شن و ماسه دارند، می توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایند.

شرکت آرین سازه رهام از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله انواع شن و ماسه فعالیت می کند.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()