یونولیت سقفی یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی است که دارای کاربرد ویژه ای می باشند. در این مقاله قصد معرفی یونولیت و کاربرد یونولیت سقفی را در سازه های ساختمانی و غیره را داریم. در واقع یونولیت به دلیل کاربرد ویژه ای که در سازه های ساختمانی دارد، شاهد خرید و فروش انواع یونولیت سقفی در بازار فروش مصالح ساختمانی می باشیم.

یونولیت، ماده ای پلیمری است که سبک طراحی شده اند و با نام های پلاستوفوم فیبر سفید و همچنین آکاسیف معرفی می شوند. عموماً یونولیت ها به رنگ سفید می باشند و در فرآورده های پتروشیمی و همچنین پلیمری به کار برده می شوند. در واقع ماهیت اصلی یونولیت، عایق صدا و حرارت می باشد و به همین دلیل است که در صنایع بسته بندی وسایل حساس الکتریکی، الکترونیکی و غیره به کار برده می شوند. علاوه بر آن کاربرد  گستردۀ یونولیت را در سازه های ساختمانی نیز می توانید مشاهده نمائید.برای اطلاع از قیمت انواع یونولیت سقفی به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد یونولیت سقفی

با استفاده از انواع یونولیت سقفی، می توان در سازه های ساختمانی، بستر مناسبی را برای عایق صدا و گرما ایجاد نمود، ضمن آنکه در جهت سبک سازی ساختمان نیز به کار برده می شوند. با توجه به ماهیت یونولیت های سقفی، از آنها بجای سفال به کار برده می شود و سرعت ساخت و ساز را بیش از پیش بهبود می بخشند و در عین حال عایق خوبی را ایجاد می کند. برای مصارف ساختمانی از انواع یونولیت سقفی استاندارد استفاده می شود تا استحکام لازم را در برابر حریق نیز داشته باشند. البته نیاز به ذکر است که نوع یونولیت سقفی که در سازه های ساختمانی به کار برده می شوند، دارای حائز اهمیت می باشند چون یونولیت های فومی ایران نسبت به حریق عایق مقاومی محسوب نمی شوند. لیکن در صورتی که انواع یونولیت سقفی برند خارجی عرضه می شوند که هنگام حریق موجب شعله نمی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش یونولیت سقفی در ارتباط باشید.

خرید انواع یونولیت سقفی

خرید انواع یونولیت برای ساختمان را می توانید در بازار مشاهده نمائید که برای مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. یونولیت سقفی و یونولیت دیواری از انواع یونولیت ساختمانی است که دارای استانداردهای اختصاصی می باشند که تأثیر بسزایی در میزان عایق بودن سازه دارد.

از انواع یونولیت سقفی می توان به یونولیت سقفی وزن بالا اشاره نمود که فشرده و چگالی بالایی دارند. در واقع کاربردهای اصلی نوع یونولیت فشرده برای مصارف صنعت ساختمانی، مجسمه سازی، خودرو سازی، درب ضد سرقت و مواردی از این قبیل می باشند.

یونولیت سقفی استاندارد نیز از مهمترین انواع یونولیتی است که برای قالب بندی بتن های ساختمانی به کار برده می شوند. با استفاده از یونولیت های سقفی استاندارد، می توان به عنوان تیرچه بلوکی درون سقف استفاده نمود. ابعاد یونولیت سقفی استاندارد، معمولاً 25*50*200 ساخته می شوند.

یونولیت دیواری نیز یکی دیگر از انواع یونولیت است که در بازار برای پوشش درون دیوار به کاربرده می شوند تا بتوانند سطح عایق بودن دیوار را بیش از پیش افزایش دهند.

قیمت یونولیت سقفی

قیمت یونولیت سقفی به فاکتورهای متعددی چون ابعاد و برند دارد. با توجه به بازار، نمی توان نرخ مشخصی از قیمت خرید یونولیت سقفی ذکر نمود. برای آگاهی از قیمت یونولیت می توانید با کارشناسان فروش یونولیت سقفی مجموعه تماس بگیرید و پس از بررسی دقیق، میزان حجم خرید یونولیت سقفی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت نمائید. لازم به ذکر است که قیمت خرید یونولیت سقفی 200*50*25 با قیمت یونولیت سقفی 200*50*20 با یکدیگر متمایز می باشند.

شرکت آرین سازه رهام از ابتدای فعالیت شرکت، در حوزۀ فروش مصالح ساختمانی فعالیت می کنند، به همین منظور قادر به راهنمائی شما مشتریان در انتخاب و خرید بهترین یونولیت سقفی می باشند.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()