سقف شیروانی یکی از انواع سقف های پرطرفدار است که مورد توجه صاحبین ملک ها قرار گرفته است. اجرای سقف شیروانی با استفاده از متریال مختلف قابلیت اجرا داشته و برای این که بتوانیم بهترین سقف را داشته باشیم باید به منطقه ی آب و هوایی دقت بسیاری داشته باشیم. اجرای انواع سقف شیروانی سفالی، فلزی، توفال چوب ، کامپوزیتی، پنل های خورشیدی و... می تواند برای ساختمان ها مناسب باشد.

برای انتخاب نوع سقف شیروانی مناسب برای ساختمانتان، در وحله ی اول باید با توجه به بودجه ای که می خواهید ، سقف های مورد نظر را انتخاب نمایید سپس باید به جنس سازه ها دقت نمایید. هر یک از مصالح دارای مزایا و معایب خود می باشد. دکوراسیون همان طور که میدانید بسیار اهمیت دارد و در صورتی که بتوانید از یک نمای بسیار زیبا و کاربردی برای ساختمان خود استفاده کنید، تاثیر زیادی بر روی نما خواهید گذاشت. پوشش سقف علاوه بر زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که باید از نظر عایق بودن و مقاومت کاربردی باشد.

سقف سنگ ریزه ای

نوعی از سقف است که برای ساختمان های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد.  مدل سنگ ریزه ای برای سقف های شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع سقف از ورق های مقاوم فولادی برای پوشش سقف استفاده می شود. سنگ ریزه ها بر روی سقف قرار گرفته و بر روی آن لایه ای شفاف از رزین اکریلیکی پاشیده می شود. از مزایای اجرای سقف شیروانی سنگ ریزه ای مقاومت بالای آن در برابر باد و باران است. همچنین این نوع سقف در برابر ورود و خروج انرژی بسیار کاربردی است. سقف های سنگ ریزه ای دارای وزن سبک بوده و در مقابل زلزله مقاومت بالایی دارد.

سقف های شیروانی آسفالتی یا کامپوزیتی

از جمله مزایای استفاده از سقف های کامپوزیت ارزان بودن و مقاومت بالای آن می باشد. روش اجرای سقف شیروانی کامپوزیتی راحت بوده و می توان در مناطق مختلف از آن بهره برد. تنوع اجرای سقف های کامپوزیتی یکی عوامل دیگر برای استفاده از این سقف می باشد.

اجرای سقف شیروانی با تایل های سفال

اگر می خواهید خانه ی شما جلوه ای قدیمی و کلاسیک داشته باشد می توانید از این سقف استفاده کنید. نمای سفالی حس و حالی زنده را به ما می دهد . یکی از معایب سقف های سفالی شکننده بودن آن است که برای جلوگیری از شکستگی باید اجرای سقف با مهارت بالایی انجام گیرد.

اجرای سقف شیروانی با تایل های بتنی

سقف های بتنی مانند سقف های سفالی بوده اما تفاوت آن در سازه ی آن است بدین ترتیب که بتن بسیار سخت تر از سفال بوده و به استقامت ساختمان کمک ویژه ای می کند. همچنین این نوع از سقف های شیروانی قیمت مناسبی دارد. مقاومت و غیر قابل نفوذ بودن از مشخصه های این نوع سقف شیروانی است. برای اجرای شیروانی سقف سوله به سایت مراجعه نمایید. اجرای سقف شیروانی با توفال چوبی

توفال چوبی در سقف های شیروانی به کار می رود که این نوع از سقف ها در گذشته بسیار کاربرد داشته اند و امروزه کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از مشخصه های این نوع از سقف های شیروانی داشتن جلوه ای طبیعی و کلاسیک می باشد و از نظر ظاهری نیز منحصر به فرد است.

پس از تصمیم گیری برای اجرای سقف شیروانی و انتخاب درست آن ، باید از طریق مرکزی معتبر اقدام به اجرای سقف بگیریم که برخی از مراکز به صورت تضمینی این کار را برای ساختمان ها انجام می دهند. مرکز آراز سقف از مراکز ارائه دهنده ی خدمات اجرای سقف شیروانی در انواع مختلف می باشد که برای سفارش و اطلاع از اجرای کار می توانید به سایت مراجعه نمایید یا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()