رادیولوژی دندان سعادت آباد شامل خدمات متعدد تصویربرداری دندان و دهان می باشد که با استفاده از نتایج آنها، پزشکان متخصص دندانپزشک می توانند از آسیب های نهفتۀ این ناحیه مطلع گردند و به واسطۀ آنها بتوانند بهترین روش تشخیص را ارائه دهند. مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد، از پیشرفته ترین دستگاه های رادیوگرافی برای امور رادیولوژی و سی تی اسکن این عضو حساس استفاده می کند تا مسیر درمان را برای بیماران راحت تر از گذشته نمایند. بهره مندی از تخصص رادیولوژی دندان و دهان که جزء یکی از تخصص های دندانپزشکی محسوب می شود، می تواند به دانش دندانپزشکان کمک کند تا مسیر تشخیص را ساده تر نمایند و بدین وسله سطح سلامت دهان و دندان بیماران خود را تضمین نمایند.

خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد

خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد عبارتند از مواردی چون رادیوگرافی بایت وینگ، رادیولوژی پری اپتیکال، رادیولوژی اکلوزال، رادیولوژی OPG، رادیولوژی سفالومتری، رادیولوژی CBCT و فوتوگرافی دندان می باشد که با ارائه سی دی به پزشک معالج، تمام نتایج عرضه می شود. در نتیجه با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته در سطح جهان می توان خدمات رادیولوژی و ریپورت وضعیت بیمار را در کمترین زمان ممکن، میسر ساخت. امروزه ارائه نتایج رادیولوژی دندان به صورت کاملاً دیجیتالی است که به صورت DVD و یا CD به دندانپزشکان عرضه می شود و بدین وسیله سرعت تشخیص درمان افزایش پیدا خواهد کرد.

تشخیص شکستگی دندان، عفونت و آبسه های دندان، استخوان های شکسته دندان، پوسیدگی لایه های میانی دندان، بررسی مفاصل فک و صورت و ... بخشی از تشخیص هایی است که با استفاده از خدمات مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد، آنها را در مدت زمان کوتاهی تشخیص داد. در نتیجه با استفاده از نتایج رادیولوژی و سی تی اسکن می توان رابطه های استخوان ها را بررسی دقیق نمود و سپس بر اساس آنها بتوانند مناسب ترین روش درمانی را پیاده سازی نمایند. لازم به ذکر است که میزان اشعۀ مضرری که به واسطۀ دستگاه های رادیولوژی به اعضای بدن افراد وارد می شود، بسیار ناچیز می باشد و خطر جدی را به اندام های فرد وارد نمی کند.

مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد از جمله مراکز مجهز به دستگاه پیشرفته رادیوگرافی دندان، فک و صورت می باشد که در سطح تهران، بروز ترین خدمات تصویربرداری و رادیولوژی را به بیماران کلینیک های دندانپزشکی ارائه می دهند. در واقع با بهره گیری از این خدمات عکسبرداری است که متخصصان دندانپزشک می توانند، بهترین روش را برای درمان بیماران به کار می گیرند. 

هزینه رادیولوژی دندان در سعادت آباد

هزینه رادیولوژی دندان در سعادت آباد بر اساس تعرفه های مشخص وزارت بهداشت و درمان صورت می گیرد. به همین منظور با مراجعه به مراکز معتبر تصویربرداری دندان، فک و صورت، می توانید با قیمت مشخص و تصویب شده، عکس برداری دندان خود را انجام دهید. برای اطلاع از لیست تعرفه های خدمات رادیولوژی دندان، می توانید با واحد خدمات تصویربرداری تماس حاصل فرمائید.

هر کدام از دستگاه های مدرن تصویربرداری دندان ، دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند که با استفاده از آنها می توان آسیب های مختلف دهان و دندان را تشخیص داد و شیوۀ درمان بیمار را تسریع بخشید. با استفاده از رادیولوژی پری اپیکال دیجیتال می توان به راحتی تصویری کامل از دندان های مورد نظر انداخت که به همراه استخوان های پشتیبان و حاشیه آنها انداخت که دارای وضوح و دقت بالا انداخته می شوند.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل ، یکی از معتبرترین مراکز تخصصی رادیولوژی دندان در سعادت آباد می باشد. این مجموعه به پیشرفته ترین دستگاه های عکسبرداری و سی تی اسکن مجهز می باشند که دارای وضوح تصویر فوق العاده ای می باشند.

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()