اتوبار اصطلاحی است که در جهت جابجایی وسایل بزرگ و حمل و نقل آن به مکان جدید اطلاق می شود. در واقع وسایلی را که به تنهایی قادر به جابجایی آنها نمی باشید، می توانید از خدمات مراکز اتوبار استفاده کنید. با گرفتن کمک از این گونه شرکت های خدمات رسانی اتوبار و باربری، به راحتی می توان در هزینه و زمان صرفه جویی نمود. امروزه به دلیل زندگی های آپارتمان نشینی، خیلی از افراد توانایی جابجایی اسباب و اثاثیه را در حجم بالا ندارند، به همین منظور نیاز به کمک افراد متخصص دارند تا بتوانند به سلامتی و در مدت زمان کوتاه انجام دهند. تا به امروز تمام افراد به نوعی تجربۀ اسباب کشی را برای منزل خود داشته اند و با مشکلاتی مواجه می شدند، به همین منظور از تجربیات افراد متخصص کمک می گیرند. جابجایی وسایل بزرگ در آپارتمان و برج های بزرگ بسیار سخت و دشوار می باشد و نیاز به توان و تجربه دارد و کارگرانی که دارای این قدرت کافی به همراه دانش تجربی می باشند، می توانند به راحتی این وسایل را جابجا کنند، بدون آنکه خسارتی به وسایل وارد شود.برای اطلاع از خدمات اتوبار  به سایت مراجعه کنید. 

خدمات اتوبار

خدمات اتوبار چند سالی می باشد که به صورت حرفه ای و تخصصی به ساکنین تهران و سایر شهرستان ها ارائه می شود. در واقع چنین شرکت هایی با استخدام افراد توانمند و کارآزموده، می توانند هزینه های حمل و نقل اسباب کشی شما را کاهش دهند و در عین حال از میزان وارد کردن خسارت به اسباب و لوازم شما می کاهد. با گذشت زمان، تنوع لوازم خانگی پر حجم در ابعاد بزرگ بیشتر شده است و این مسئله بر روی حمل و نقل اثاثیه تأثیر گذاشته است. به همین منظور افراد عادی قادر به جابجایی چنین لوازم بزرگی نمی باشند. در نتیجه برای جابجایی وسایل سنگین و بزرگی چون یخچال، مبلمان، میز نهارخوری، گاز، لباس شویی، بوفه های بزرگ، کمد و دراورهای بزرگ، گاوصندوق و غیره نیاز به افراد قدرتمند دارد تا بتوانند بدون آنکه صدمه ای به این وسایل وارد شود، آنها را جابجا کنند.

حمل اثاثیه منزل کاری طاقت فرسا و سخت می باشد که به تنهایی امکان آن برای تمام افراد میسر نمی باشد، به همین منظور شرکت های معتبر حمل و نقل و اتوبار به صورت حرفه ای می توانند با استفاده از پرسنل با تجربه و متخصص، اقدام به ارائه چنین خدماتی به متقاضیان نمایند.

حمل اثاثیه و اتوبار

حمل اثاثیه و اتوبار توسط شرکت های معتبر که از سوی اتحادیۀ اصناف حمل و نقل دارای مجوز می باشند، قابل اطمینان و پیگیری قانونی می باشد. در نتیجه پیش از اینکه از شرکت های اتوبار، چنین درخواستی داشته باشید، نسبت به اعتبار و مجوز های شرکت اطمینان حاصل نمائید تا بعداً با مشکل روبرو نشوند. امروزه تعدد چنین شرکت هایی افزایش یافته است، به همین دلیل باید سابقه خدمات رسانی آنها را بررسی نمائید و سپس درخواست خدمات اتوبار و باربری را داشته باشید. مهمترین دغدغه ای که مستأجران با آن مواجه هستند، بحث جابجایی و نقل مکان می باشد. بنابراین می توانند از فرصتی که شرکت های اتوبار و حمل و نقل به مشتریان ارائه می دهند، بهره لازم را ببرند.

هزینۀ اتوبار در تهران

هزینۀ در مرکز اتوبار در غرب تهران منطبق با تعرفه های مصوب اتحادیه اصناف حمل و نقل تهران مشخص می شود. در نتیجه چنین شرکت هایی موظف هستند که طبق این ضوابط، خدمات اتوبار و اسباب کشی را به مشتریان خود ارائه دهند که بر حسب زمان و مقدار مسافت می باشد.

اتوبار آزادی به عنوان یکی از شرکت های حمل اثاثیه و اتوبار در تهران دارای تجربۀ چندین ساله می باشد. این مجموعه با استفاده از نیروی توانمند و فعال، قادر به ارائه بهترین خدمات اتوبار و باربری می باشند.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()