تعریف کابینت ممبران:

کابینت ممبران یکی از انواع کابینت های جدید است که ظاهر بسیار شکیل و زیبایی دارد. ممبران در اصل یک سری روکش های پی وی سی هستند که بر روی ام دی اف چوب یا نئوپان کشیده می‌شوند. در واقع این کابینت ها از نظر جنس بدنه هیچ تفاوتی با سایر کابینت های موجود در بازار ندارد. تنها تفاوت آن در روکش پی وی سی آن است که می تواند ساده و طرح دار باشد. یکی از تفاوت های اصلی کابینت ممبران با سایر کابینت ها مانند ام دی اف، در وکیوم کردن آن است. وکیوم مرحله آخر تولید ممبران است که به معنی خالی کردن فاصله بین مغزی و روکش پی وی سی از هوا و ایجاد خلا است اگرچه طرح ممبران اغلب کلاسیک است اما جنس آن بسیار مدرن است.برای سفارش ساخت کابینت ممبران از طریق لینک اقدام نمایید.

مراحل تولید کابینت ممبران:

در ابتدای کار، متخصص کابینت کار اندازه گیری های لازم را انجام می دهد. بعد از آن به برش ام دی اف ها می پردازد ام دی اف ها می توانند ایرانی، آلمانی و ... باشند. هرچه دانه های ام دی اف ریزتر باشد برای‌ این کار مناسب تر است. سپس با استفاده از دستگاه سی ان سی طرح مورد نظر را روی قسمتی از ام دی اف که روکش نشده است اجرا می کنند. بعد از آن قسمت های اضافی کار را با استفاده از سمباده صیقل می دهند. همچنین اگر کار دارای سوراخ و حفره باشد، آن را با استفاده از چسب یا بتونه پر می کنند. بعد از آن نوبت به پرس وکیوم است به این صورت که قطعات آماده شده ام دی اف را به چسب آغشته می کنند و روکش ام دی اف که در اینجا ممبران است روی آن قرار می دهند و با دستگاه پرس وکیوم ام دی اف و روکش را به همدیگر وصل می کنند سپس قسمت های اضافه را برش می دهند و لبه های کار را تمیز می کنند.سپس کابینت ها را به محل نصب می برند و بعد از تمیز کردن دیوارها و سطوح شروع به نصب کابینت ها می کنند. در ادامه می خواهیم به بررسی مزایا و معایب این نوع کابینت بپردازیم و به این نتیجه برسیم که خرید ممبران مقرون به صرفه هست یا خیر؟

مزایای کابینت ممبران:

مهمترین مزیت این کابینت ها  طرح های متنوع و زیبای خیره کننده است. با توجه به تکنولوژی ساختی که این نوع متریال دارد پاسخگوی انواع سلیقه ها و دکوراسیون های کلاسیک و مدرن می باشد. قیمت همیشه بحث مهمی در خرید هر نوع کالا می باشد، کابینت هم از جمله آن هایی است که قیمت آن تاثیر بسزایی در انتخاب مدل آن دارد. کابینت ممبران قیمت نسبتاً خوبی دارد و با توجه به شباهت بسیار آن به کابینت های تمام چوب، قیمت خیلی پایین تری دارد.

معایب کابینت ممبران:

پیش تر اشاره شد که جنس مغزی این کابینت از ام دی اف است که با لایه pvc با استفاده از حرارت و چسب و پرس وکیوم میکس می شوند. شاید بپرسید که مشکل کجاست؟ پاسخ این است زمانی که طرح ها ظریف تر می شوند، پوشش دهی پی وی سی ممکن است درست صورت نگیرد. هرچند همه این ها بستگی به کیفیت کار دارد، اما شما می توانید طرح هایی را انتخاب کنید که دارای ظریف کاری های کمتری باشند. همچنین به سراغ کابینت سازی بروید که از کار او مطمئن هستید. برای خرید انواع کابینت به سایت شرکت آکاژو دیزاین مراجعه نمایید.

کابینت ‌ساز می ‌تواند در مراحل تولید ممبران و یا نصب آن کوتاهی کند و در نتیجه کیفیت کار شما را پایین بیاورد. یکی دیگر از معایب این جنس حساس بودن آن به نور است. لایه pvc استفاده شده در این کار در حضور نور به مرور زمان تغییر رنگ میدهد یا با وجود حرارت چسب استفاده شده می تواند ضعیف شود و روکش خود را رها کند. بهترین کار استفاده از مرغوب ترین چسب است. معایب گفته شده با کمی دقت در انتخاب شما قابل حل است و ممبران گزینه مناسبی برای خریداران خوش سلیقه است.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()