هر آنچه که باید در مورد لاستیک فالکن دانست:

کشور تولید کننده ی لاستیک فالکن کشور ژاپن است، که کارخانه ی تولید کننده ی آن ‌در شهر کوبه بنا نهاده شده است. این‌ لاستیک جزء‌ برند های مطرح و برتر در عرصه ی خود می باشد. همانطور که می دانید معمولا محصولات کشور ژاپن از دوام‌ بالایی برخوردار هستند. لاستیک نام برده و تولید شده در این کمپانی از محصولاتی است که مقاومت و طول عمر بالایی دارد و در برابر سایش و فرسودگی توان بالایی دارد. به همین منظور از لاستیک فالکن برای ماشین های مسابقه ای استفاده می کنند که تا به امروز موفقیت ها و پیروزی های بسیاری در این زمینه کسب کرده است. این نوع از لاستیک در بین خریداران و مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است، چرا که شرکت تولید کننده اهمیت زیادی به آج تایر ها می دهد و آج آن ها را به شکلی طراحی کرده است که در مواقعی که به سطح خطرناکی می رسند به راننده هشدار می دهند و این به دلیل سیستمی است که بر روی لاستیک ها بنا نهاده اند و آن هم‌ عمق آج‌ تایر ها است. امروزه خیلی از کمپانی های خودرو سازی مانند نیسان، سوزوکی و... برای اتومبیل های خود از لاستیک های این شرکت استفاده می کنند. در لاستیک فالکن به علت کیفیت بالا و مقاومی که دارد هزینه ی آن نسبت به دیگر لاستیک ها کمی بالا است ولی در هر صورت خرید آن خریدی مقرون به صرفه است چرا که با داشتن آن ها مدت زمان بسیار طولانی تری می توان از آن ها استفاده کرد و نیازی به تعویض زود به زود و مجدد لاستیک ها نیست. افراد باید از ویژگی های یک لاستیک‌ خوب اطلاعاتی داشته باشند تا هنگام خرید دچار استرس نشوند. با دانستن این امر که چه برندی از محصولات لاستیک ها خوب است و کلا ویژگی های یک لاستیک خوب تحت عنوان چه عواملی است، می توان یک خرید مطمئن و خوبی را به ارمغان آورد. در ادامه به بررسی خصوصیات کلی در مورد لاستیک ها می پردازیم، با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت لاستیک فالکن  از طریق لینک اقدام نمایید. 

چه ویژگی هایی موجب برتری لاستیک فالکن نسبت به لاستیک های دیگر است؟  

برای خرید لاستیک مواردی وجود دارد که با توجه کردن به آن می توان خریدی خوب را پشت سر گذاشت. بر روی هر لاستیک حروف و اعدادی مختصر حک شده است که هر کدام از آن ها بیانگر ویژگی ها و خصوصیاتی درباره ی آن لاستیک است. با توجه کردن به آن می توان به شناسنامه ی لاستیک پی برد، در ادامه مواردی را که با توجه داشتن به علائم و علامت هایی که به اختصار روی آن حک شده اند می پردازیم. از روی موارد حک شده می توان پی به پهنای تایر که عموما بر حسب میلی متر است برد. هم‌ چنین ارتفاع تایر، ارتفاع دیواره، رده سرعت، میزان حداکثر سرعت مجاز، قطر رینگ به کار رفته برای لاستیک که بر حسب اینچ می باشد، مقدار فشار هوایی که مجاز است درون تایر باشد، میزان توانایی که لاستیک برای بار وارده بر هر حلقه را دارد و شرایطی سخت مثل شرایط برفی را می توان از آن نوشته ها پی برد. از دیگر مواردی که باید برای لاستیک ها به آن اشاره کرد، ساختار آن ها است.‌ به طور کلی لاستیک ها از دو ساختار طبیعی و مصنوعی منشاء می گیرند. که در گذشته بیشتر از لاستیک های طبیعی استفاده می شده است.  برای خرید انواع لاستیک به سایت بازرگانی میر جعفری مراجعه کنید. 

برای ساخت این نوع از لاستیک ها از ساقه، ریشه، الیاف، شیره و صمغ گیاهان و درختان استفاده می شده است که این خود از معایب و مزایای بسیاری برخوردار بود که از مهم ‌ترین معایب آن باید به از بین رفتن منابع طبیعی اشاره کرد. در مقابل لاستیک هایی با ساختار مصنوعی موجود است که از ترکیبات شیمیایی و فرمول های پیچیده و منحصر به فردی مثل پلیمرها استفاده شده است. در ساختار این لاستیک ها که لاستیک فالکن از این دسته از تایر ها قرار می گیرد موادی استفاده می شود که موجب استحکام تایر در مقابل سایش می شود و عمر مفید آن ها را بالا می برد. در نهایت عوامل بسیار زیادی برای شناخت لاستیک ها موجود است که ما به موارد کمی از آن اشاره کردیم.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()