لیفتراک ها از ماشین هایی هستند که برای حمل و جابجایی کالا ها از آن استفاده می شود. برای جابجای بسیاری از کالا ها می توان از لیفتراک استفاده کرد . لیفتراک دارای قطعات مختلفی است که با استفاده از آن بار های مختلف قابلیت بارگیری توسط این ماشین را دارند. برای کارگاه ها و کارخانه ها می توان از لیفتراک بهره مند شد. این ماشین می تواند در مدت زمان کوتاهی تعداد بسیاری از بار ها را جابجا نماید . از قطعات لیفتراک اصلی می توان به دکل و شاخک ها و وزنه ی تعادل آن اشاره نمود که باعث بارگیری کالا ها می شود. لیفتراک ها در نمونه های لیفتراک های برقی، لیفتراک های دیزلی و لیفتراک های گازی و دوگانه موجود می باشد. انواع لیفتراک های دیزلی بسیار پر قدرت بوده و می تواند برای بارگیری های بالا مورد استفاده قرار گیرد. برای اطلاع از قیمت فروش قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

خرید قطعات لیفتراک بسیار مهم بوده و برای این که بتوانید قطعات اصلی را دریافت کنید باید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها اقدام به خرید نمایید. قطعات برند های مختلف دارای کیفیت های مختلفی می باشند . انواع قطعات معروف لیفتراک وجود دارند که دارای طرفداران بسیاری می باشد. این قطعات به دلیل این که دارای کیفیت و دوام بالایی هستند فروش بالاتری نسبت به سایر محصولات با کیفیت معمولی دارند زیرا این محصولات با کیفیت گرچه دارای قیمت بالاتری هستند اما به دلیل این که دوام بالایی دارند و با استفاده از آن ها می توانیم کارکرد بهتری از ماشین داشته باشیم، به صرفه تر می باشند.

رول گیر از قطعات کاربردی لیفتراک

رول گیر همان طور که از نامش مشخص است برای گرفتن رول و اجسام گرد به کارمی رود که می تواند برای بسیاری از صنایع کارایی بالایی داشته باشد و راحتی در کار را برای آن ها ایجاد نماید. رول گیر شامل دو بازو است که اجسام لوله ای را می تواند جابجا نماید ، این قطعه که یکی از قطعات پر کاربرد لیفتراک است قابلیت چرخش داشته و برای انبار داری ها بسیار کاربردی می باشد.

عدل گیر از قطعات پر کاربرد لیفتراک

عدل گیر وسیله ای اضافی برای لیفتراک ها می باشد که برای موارد مختلفی می توان از آن استفاده کرد. برای جابجایی بار هایی که به شکل عدل می باشند می توان از این قطعه استفاده کرد. از انواع بارگیری هایی که می توان با استفاده از عدل گیر انجام داد، مواد بازیافتی و خمیر کاغذ و پنبه می باشد.

ساید شیفت از قطعات لیفتراک

لیفتراک از ماشین های پر کاربردی است که تقریبا برای جابجای تمامی وسیله های کوچک و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. لیفتراک ها این قابلیت را دارند که بر روی آن ها از قطعات لیفتراک فرعی استفاده کرد تا بتوان استفاده های دیگری را از آن ها داشته باشیم. یکی از این لوازم ساید شیفت است. با استفاده از ساید شیفت می توان بار را به صورت عرضی جابجا کنیم. ساید شیفت را می توان برای موارد خاص استفاده کرد که موجب سرعت در کار ها می شود.برای اطلاع از خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار  به سایت مراجعه نمایید. 

فورک پوزیشنر

از قطعات لیفتراک فرعی می توان به فورک پوزیشنر اشاره کرد. برای حمل و انتقال پالت ها از این قطعه استفاده می شود و با استفاده از آن می توان جابجایی کالا ها را با سرعت بسیار بالایی انجام داد. شاخک ها در لیفتراک قابلیت تنظیم دارد و برای انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه پیشرو تراک از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه ی فروش انواع قطعات لیفتراک می باشد. این فروشگاه با عرضه ی محصولات باکیفیت خود که در قیمت های بسیار منصفانه ای هستند توانسته است رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425 

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

 فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()