یکی از لوازم بسیار مهم در هر ساختمانی کاغذ دیواری می باشد. کاغذ دیواری از جمله وسیله های طراحی دکوراسیون می باشد که این وسیله از آن جهت که تاثیر بسیار بالایی در زیباسازی محیط دارد باید به درستی انتخاب شود زیرا در صورت رضایت بخش نبودن ، نصب دوباره ی کاغذ دیواری شامل هزینه ی دوباره و ایجاد دردسر برای شما خواهد شد. کاغذ دیواری شامل انواع متنوعی می باشد که هر یک دارای جنس و کیفیت و طرح و نقش های مختلفی می باشد. هر یک از کاغذ های دیواری دارای زیبایی خاصی می باشد اما برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب شما باید فاکتور هایی را در نظر بگیرید. انتخاب رنگ و طرح متناسب با دکوراسیون یکی از اصل هایی است که برای داشتن یک دکوراسیون خوب و زیبا باید به آن توجه نمایید. برای اطلاع از قیمت فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

طرح دکوراسیون باید در سبک مناسب با دیگر لوازم باشد . رنگ لوازم باید هماهنگ با کاغذ دیواری باشد بنابراین از انتخاب کاغذ دیواری در رنگ های ناهماهنگ با سایر لوازم خودداری نمایید. رنگ هایی که در طیف رنگی به هم نزدیک می باشند انتخاب مناسبی برای کاغذ دیواری و لوازم می باشند.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی نوع جدیدی از کاغذ های دیواری می باشد. این کاغذ های دیواری دارای طرح های سه بعدی می باشد که زنده تداعی می کند و باعث زیبایی اتاق می گردد. شما می توانید از کاغذ دیواری برای هر مکانی استفاده کنید. منازل و محیط های کاری با استفاده از کاغذ دیواری می توانند زیباسازی شوند. برای هر مکان باید از کاغذ دیواری های مناسب استفاده شود تا بهترین تاثیر را داشته باشد. سبک های ساده از این کفپوش در سبک های کلاسیک بسیار مناسب برای محیط های کاری می باشد. اما برای منازل شما می توانید آزادانه تر تصمیم گیری کنید. مثلا برای منازل می توانید از طرح های طبیعت، گل، تاریخی، چهره و... استفاده کنید. همچنین در منازل می توان از تمامی سبک ها استفاده کرد.

امروزه انواع کاغذ دیواری های قابل شستشو روی کار آمده اند که می توانیم آن را تمیز کنیم. این کاغذ دیواری ها بسیار مقاوم در برابر آب و ضربه می باشند. این نوع از کاغذ های دیواری که جدید هستند دارای دوام بالایی بوده و نسبت به کاغذ دیواری های معمولی دارای قیمت بالاتری می باشند. مرکز خرید کاغذ دیواری تراز دکور در خدمت شماست. 

فروش انواع کاغذ دیواری

فروش انواع کاغذ دیواری در مراکز فروش لوازم دکوراسیون داخلی انجام می گیرد که شما با مراجعه به این مراکز می توانید کاغذ های دیواری مورد نظر خود را تهیه نمایید. فروش کاغذ های دیواری در هر یک از مراکز عرضه کننده ی کاغذ دیواری دارای قیمت های مختلفی می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر خرید کاغذ دیواری های اورجینال را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

فرق کاغذ دیواری با پوستر دیواری         

کاغذ دیواری دارای طرح های تکراری است که در طول رول این تکرار وجود دارد اما در پوستر دیواری ما یک تصویر کل داریم که از کنار هم قرار گرفتن تکه ها به وجود می آید. پوستر دیواری از انواع جدید دیوارپوش ها است که می تواند در کنار کاغذ های دیواری مورد استفاده قرار گیرد.

کاغذ دیواری ها در انواع تولید داخلی و خارجی بوده که هر یک دارای کیفیت های مختلفی می باشند. برای خرید در ابتدا جنس کاغذ دیواری ها در نظر بگیرید و سپس طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید زیرا کاغذ های دیواری شما هر چقدر هم که زیبا باشد اما دارای کیفیت خوبی نباشد زیبا جلوه نخواهد کرد و دارای دوام کمی خواهد بود. شرکت تراز دکور از شرکت های معتبر پخش انواع کاغذ دیواری می باشد که با فروش محصولات باکیفیت توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

تهران سه راه افسریه مسگرآباد پ3/2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()