نکات مهم برای خرید میز بیلیارد برای خانه:

معمولاً بازی بیلیارد به صورت بین المللی دارای رقابت و قهرمانی‌ های زیادی است. می توان گفت این بازی ابتدا در قرن شانزدهم یا هفدهم بود که مسلماً در خارج از ایران آن را ابداع کردند. معمولاً این میز دارای انحنا در چهارگوش خود است. به طور کلی می‌توان ۶ سوراخ را روی این میز مشاهده نمود. اگر چه در مقاله ی قبلی ذکر شد که این میز دارای اندازه استانداردی است اما باید بدانید که ابعاد آن نیز می تواند بنا به سلیقه و درخواست مشتری تغییر نماید. از آن جایی که این میز دارای ابعاد بزرگی است که همه ی افراد نمی توانند فضای کافی برای قرار دادن آن در منزل ایجاد نمایند. لذا سعی می کنند از اندازه های کوچکی میز استفاده نمایند اما با این حال باید بدانید که نسبت طول و عرض آن یکسان است. معمولاً میز هایی که در بازی ‌های بین المللی استفاده می شوند دارای ابعاد استاندارد ذکر شده در مقاله ی قبلی می باشند. ما می خواهیم بدانیم که چرا باید روی میز بیلیارد از پارچه مخصوص استفاده نمود؟ پاسخ به این سوال بسیار راحت است این پاسخ به شرح زیر می باشد:

زیرا باید روی میز یک حالت لاستیکی یا به عبارتی الاستیکی مانند ایجاد شود که این امر باعث می‌شود تا انرژی حرکت توپ ها کم تر شده و توپ ها به خارج از میز بازی پرتاب نشوند. در این بازی حدوداً ۱۵ توپ شرکت دارند هر بازیکنی که موفق شود بیش ترین تعداد توپ ها را توی سوراخ ها بیاندازد مسابقه را برنده شده است. اگر چه این بازی معمولا به صورت دو نفره می باشد اما با تعداد افراد بیش تر می توان این بازی را ادامه داد.برای اطلاع از قیمت فروش میز بیلیارد به سایت مراجعه نمایید. 

جنس میز بیلیارد:

می خواهیم از نظر جنس میز بیلیارد را بررسی نماییم. باید بدانید که مواد لازم برای ساخت این چوب به شرح زیر می باشد:

 چوب

 میخ

 تیوب دوچرخه

چسب چوب

 چکش

 وسیله های اندازه گیری

 وسیله هایی برای برش چوب و پارچه

 قیچی

 و غیره.

 در رابطه با جنس میز بیلیارد باید بدانید که می توان به جای استفاده از چوب های گران قیمت نظیر گردو، راش و غیره از ام دی اف استفاده نمود. ام دی اف دارای وزن سبک تر، قیمت کم تر و مقاومت بیش تری است. این روز ها ما شاهد فروش میز بیلیارد توسط بسیاری از تولید کننده ها و یا فروشگاه ها هستیم زیرا محبوبیت این بازی در کشور ما به طور روز افزون می باشد. مخصوصاً در رده سنی جوانان و نوجوانان که علاقه بیش تری به این بازی دارند. اگر شما بتوانید یک میز بیلیارد را خریداری نمایید و آن را در محل مناسبی از خانه خود قرار دهید. می توانید در هزینه‌های بازی خود صرفه جویی نمایید زیرا مکان هایی برای این بازی هستند که شما با مراجعه به این مکان ها مجبور هستید هزینه گزافی را در طولانی مدت بپردازید. ما می توانیم بهترین میز های بیلیارد را به شما عرضه بداریم که دارای قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند. برای خرید میز بازی چند کاره از طریق لینک اقدام نمایید. 

میز بیلیارد تاشو:

 انواع میز های بیلیارد که در خانه های نسبتاً کوچک نیز جای دارند میز بیلیارد تاشو است. در واقع این میزها  توانسته اند که مشکل افرادی که خانه های کوچکی دارند را حل نمایند. این میز به صورت تاشو بوده و پایه های آن نیز در زیر آن قرار می‌گیرد. لذا فضایی زیادی را اشغال نمی نمایند. افرادی که میز های تاشو را خریداری می نمایند، معمولا آپارتمان نشین هستند یا این که ابعاد خانه آن ها کوچک است. با این حال این میز مزیت های ویژه ای نسبت به سایر میز های بیلیارد دارد زیرا در عین این که ابعاد استانداردی دارند می توانند در آپارتمان های کوچک، مراکز تفریحی کوچک و باشگاه های ورزشی و حتی کلوپ ها مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت میز های بیلیارد:

 اگر بخواهیم میز های بیلیارد را از نظر قیمت مقایسه نماییم باید بگوییم که معمولاً قیمت میز های بیلیارد تاشو ارزان تر از سایر میز ها است. میز های معمولی بیلیارد نیز با توجه به ابعادی که دارند قیمت‌ گذاری می ‌شوند. هر چقدر میز‌ بیلیارد بزرگ تر باشد و دارای ابعاد بیش تری باشد، متریال بیش تری در آن به کار رفته باشد مسلما از قیمت بالا تری برخوردار است.

مزیت های استفاده و خرید از میز های بیلیارد:

میز های بیلیارد دارای ابعاد بزرگی هستند از این رو بیش تر افراد از خرید آن ها امتناع می‌کنند زیرا فکر می‌کنند که این میز ها جایی بسیار زیادی را اشغال نموده و کاربرد چندان زیادی هم ندارند اما اگر با این بازی آشنایی بیش تری داشته باشید، هیچ گاه از خرید این نیز امتناع نخواهید کرد. چند نکته مهم که در رابطه با این میز ها وجود دارد در ادامه این مقاله ذکر خواهد شد.

 یکی از مهم ترین نکاتی که وجود دارد استفاده از فرش یا گلیم برای زیر این میز ها می باشد. باید بدانید که بهتر است از هیچ گونه فرش یا گلیمی استفاده نشود زیرا به خاطر سنگین بودن وزن این میز ها ممکن است فرش آسیب ببیند و در قسمت پایه ‌ها سوراخ شود اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که نمی توانید منزل خود را خالی از فرش را گلیم بگذارید بهتر است که به جای فرش از گلیم های محکم و سفت زیر این میز ها استفاده نمایید. در رابطه با رنگ روی میز بیلیارد باید بدانید که رنگ های صورتی، قرمز، نارنجی، مشکی، آبی، سورمه ای، سبز، خاکستری و غیره استفاده می شود اما بهتر است که از رنگ سبز مشکی و آبی استفاده شود. سبز باعث می‌شود که در این بازی دید بهتری داشته باشید اما رنگ های مشکی و خاکستری تنها باعث می شوند که چشم شما اذیت نشود.

 اگر می‌خواهید این میز را در قسمتی قرار دهید که افراد آن را مشاهده نمایند بهتر است که آن را با سایر قسمت های خانه هماهنگ سازید. برای مثال اگر میز بیلیارد خود را در قسمت پذیرایی می‌گذارید بهتر است که مبلمان را با آن هماهنگ سازید این امر باعث می شود که چهره زیبایی را این میز به پذیرایی شما هدیه دهد.فروشگاه وودی در خدمت شماست. 

تلفن ثابت: 33525356-026

تلفن همراه: 09125841713

آدرس: کرج مهرشهر فاز4 بلوار رزهبان جنب آژانس هجرت

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()