شرکت تولید کننده قطعات لودر ولوو:

برای این که  با لوازم یدکی و قطعات لودر ولوو آشنا شوید، ابتدا باید با خود دستگاه لودر آشنایی پیدا کنید. ممکن است به تعداد بسیار زیادی لودر را تا الان دیده باشید. این ماشین ها می توانند در صنایع مختلف قابل استفاده باشند که مهمترین آن ها می‌ تواند صنایع ساخت و ساز و صنعت راه و جاده سازی باشد. همچنین از آن ها برای نگهداری جاده ها استفاده می شود و نگهداری جاده ها مثل مواقعی که برف و باران شدیدی باعث بستن جاده ها شود، که در این صورت از لودر ها به عنوان باز کننده مسیر استفاده خواهند کرد. همانطور که می بینید این دستگاه دارای کاربرد هایی است که کاربرد ها می ‌تواند به هر ماشینی فشار زیادی وارد کرده و در نتیجه باید این ماشین آلات سنگین به حدی مقاوم باشند که در برابر این همه فشار مقاومت خوبی از خود نشان دهند. البته کیفیت این دستگاه ‌ها به شرکت تولید کننده آن ها مرتبط می باشد. از شرکت هایی که می توان به آن ها اشاره کرد که دارای کیفیت خوبی هم در نوع خود می باشند شرکت ولوو است. برای اطلاع از خرید و فروش قطعات لودر ولوو از طریق لینک مراجعه کنید. 

این شرکت در کشور سوئد قرار دارد که فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه تولید انواع و اقسام ماشین آلات سنگین مانند لودر، بلدوزر و غیره دارد و می تواند علاوه بر این ها قطعات مختلف مورد نیاز این ماشین ها را نیز تولید کند و آن ها را به سراسر دنیا عرضه خواهد کرد. همانقدر که این دستگاه های سنگین قیمت بسیار بالایی دارند قطعات آن ها نیز نسبت به قطعات ماشین آلات دیگر بالا می باشد و بهتر است به جای این که قطعات ارزان و یا تقلبی استفاده شود، در مدت های طولانی نسبت به تعویض قطعات اصلی و گران اقدام کرده و اینگونه هزینه های مربوط به استهلاک این ماشین آلات را به مراتب پایین بیاورید. برای این که بتوانید لوازم یدکی و قطعات لودر ولوو با کیفیت اصل می باشند تهیه کنید، باید به مراکزی مراجعه کنید که دارای این قطعات بوده و به طور رسمی تحت نظر شرکت ولوو باشند.

انواع لودر ولوو و قطعات لودر ولوو:

همانطور که گفته شد شرکت ولوو واقع در سوئد به تولید انواع و اقسام ماشین های سنگین صنعتی می پردازد که یکی از آن ها لودر می باشد. این شرکت علاوه بر تولید آن ها به تولید قطعات لودر ولوو نیز خواهد پرداخت که این قطعات بر حسب لودر های مختلف متفاوت می باشند. از انواع این لودر ها می ‌توان به لودر های چرخ لاستیکی و همچنین لودر های چرخ زنجیری اشاره نمود که هر کدام از آن ها کاربرد مختص به خود را دارند. لودر های چرخ لاستیکی را به علت فشار کمی که به زمین وارد می کنند، بیشتر مختص جاده ها و خیابان ها و به اصطلاح صنایع درون شهری به کار می‌ گیرند. برای اطلاع از قیمت قطعات اورجینال لودر به سایت شرکت ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید. 

نوع دیگری از لودر ولوو که توسط شرکت ولوو سوئد تولید می شود، لودر های چرخ زنجیری می باشد که این لودر ها را بیشتر در مناطقی که دارای شیب های بلند و کوتاه می باشد و همچنین برای مناطق برون شهری بیشتر استفاده می کنند. این لودر ها را برای حفاری هایی که کاملاً در مناطق خاکی انجام می شود مناسب تر می دانند. شرکت ولوو برای هر کدام از این لودر ها قطعات لودر ولوو مخصوص به خود را تولید کرده و آن ها را توسط نمایندگی های مختلفی که در کشورهای مختلف وجود دارند عرضه کرده و به فروش می رساند. البته در کشور ما به علت وجود تحریم ها قیمت های این قطعات بالا می باشد ولی به هر حال این قطعات هرچند که گران باشند باز هم ارزش خرید را داشته و باعث می شود هزینه های بیشتری توسط لودر به وجود نیاید.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()