حمل و نقل یکی از مهم ترین نیاز ها در جامعه ی شهری می باشد. حل و نقل ها با انواع وسیله های حمل و نقل انجام می گیرد مانند موتور، خودرو، اتوبوس و... که هر یک از این وسیله ها در زمان های مختلف می توانند کارایی بسیار خوبی داشته باشند. برای حمل و نقل هایی که تعداد افراد زیاد است می توان از اتوبوس به جای چند خودرو استفاده کرد. زمانی که شما می خواهید به سفر دسته جمعی بروید برای این که در طول سفر در کنار هم باشید می توانید از اتوبوس دربستی استفاده کنید. این اتوبوس ها را به راحتی و با یک تماس می توان اجاره کرد. اتوبوس دربستی به شما اجازه می دهد در کنار هم سفر خوبی را داشته باشید و کسی جا نماند. همین طور در طول سفر در صورت استفاده از چندین خودرو امکان خطر برای هر یک از آن ها وجود دارد و می تواند برای هر خودرویی مشکلاتی به وجود بیاید بنابراین با استفاده از اتوبوس های دربستی این مشکلات به حداقل خود می رسد. سفر با استفاده از  خدمات اتوبوس دربستی هزینه کمتری را برای شما خواهد داشت و شما به راحتی و به دور از مشکلات جاده سفر دلپذیری خواهید داشت.

استفاده از اتوبوس دربستی 

زمانی که شما میزبان هستید و جشنی تدارک دیده اید استفاده از اتوبوس دربستی برای راحتی حال میهمانان بسیار مناسب می باشد. میهمانان همه با هم به جشن می روند و کسی در ترافیک نمی ماند و دیر تر نمی رسد. همچنین برای مجلس عزا نیز می توان از اتوبوس دربستی برای انتقال میهمانان به بهشت زهرا یا محل ختم استفاده کرد. با استفاده از اتوبوس همه ی افراد سر موقع در محل حضور دارند و کسی بعد از مجلس ختم نمی رسد.

از اتوبوس دربستی برای مدارس ، دانشگاه ها و .... استفاده می شود که توانسته بسیار مفید و کابردی واقع شود. مراکز ارائه دهنده ی اتوبوس دربستی با توجه به مکان و یا زمان هزینه را براورد می کند که این هزینه بسیار مناسب خواهد بود. استفاده از اتوبوس دربستی علاوه بر راحتی ما در رفت و آمد ها می تواند باعث تولید آلودگی کمتر شود و همچنین از ترافیک بکاهد. تمامی این مزایا با استفاده از یک ماشین بزرگ به جای چندین خودروی سواری می باشد. بنابراین شما می توانید با استفاده از اتوبوس بسیار راحت رفت و آمد کنید.

استفاده ی بسیاری از اتوبوس دربستی در مدارس برای اردو های دانش آموزی می باشد که به دلیل تعداد بالای افراد از اتوبوس استفاده می شود و می توان به صورت کنترل شده کودکان را به اردو برد. مراکز واحد گشت اتوبوس ها را در داخل یا خارج شهر اجاره می دهند که می تواند شامل سفر رفت و یا رفت و برگشت باشد. استفاده از اتوبوس های دربستی برای سفر ها می تواند چندروزه باشد ، همین طور زمانی که شما اتوبوس را اجاره می کنید در زمان بسیار فوری در محل حاضر است و فقط لازم است تا یک تماس با مرکز واحد بگیرید و سفارش اجاره اتوبوس را برای ساعت های دلخواه خود بدهید. این مراکز معمولا همه ساعته فعالیت دارند و می توان در زمان های دلخواه اتوبوس را در اختیار داشت. همین طور برخی از مراکز گشت که بسیار معتبر هستند از بهترین اتوبوس ها برای ارائه استفاده می کنند که این اتوبوس ها سرعت بسیار خوبی دارند و دارای صندلی های خوب و راحت می باشند.

شرکت واحد گشت تهران یکی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات حمل و نقل می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مراجعین را جلب نماید. برای اطلاع از هزینه ها و خدمات از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()