آب ژاول یک نوع ماده ای است که از آن به عنوان سفید کننده استفاده می شود. آب ژاول به معنای سفید کننده در زبان فارسی می باشد. این ماده همانند وایتکس بوده و برای بو زدایی و گند زدایی به کار می رود. از این ماده برای تولید انواع ماده های سفید کننده استفاده می شد همچنین برای تولید مواد مختلفی مانند کاغذ از این ماده استفاده می شود. خاصیت آب ژاول ، بازی بوده و رنگی زرد رنگ دارد. برای استفاده باید این ماده را به دور از نور و گرما نگه دارید.

آب ژاول سمی بوده و به وسیله ی دمش گاز کلر به سدیم به دست می آید. از این ماده می توان در منازل نیز استفاده کرد که برای سفید کردن رخت ها مورد استفاده قرار می گیرد. مزه ی این ماده تند بوده و در ایران به نام وایتکس شناخته می شود. این ماده را فردی از آمریکا به ایران آورده و با توجه به مواد به کار رفته در آن توانسته آن را در ایران به تولید برساند. از آب ژاول در صنایع مختلفی استفاده می شود.

آب ژاول همان سدیم هیپو کلریت بوده که جامد است ولی در صورت ترکیب این ماده با آب می تواند تبدیل به سفید کننده ی بسیار قوی گردد. این ماده را می توان در غلظت های مختلف خریداری نمود. مراکز فروش مواد شیمیایی فروش آب ژاول را معمولا در مجموعه ی خود دارند و شما می توانید خرید این ماده را به راحتی انجام دهید. اولین شرکت فروش آب ژاول با نام ژاول کار خود را شروع کرد و امروزه شرکت های بسیاری این ماده را به تولید می رسانند.

خواص آب ژاول

آب ژاول دارای خواص فراوانی می باشد که از مزایای آن می توان خاصیت قارچ کشی و ضدباکتری بودن آن را نام برد. وایتکسی که ما از آن برای شستن و سفید کردن لباس ها استفاده می کنیم همان آب ژاول 5درصد می باشد و به دلیل این که این ماده سمی است از این مقدار درصد استفاده می شود تا بخار آن صدمه ای به ما وارد نکند. موادی که دارای کلر می باشند  خاصیتی ضدعفونی کننده دارند و در برابر میکروب ها و باکتری ها بسیار قدرتمند بوده و آن ها را از بین می برند. برای این که از آب ژاول استفاده کنید باید از ترکیب آن با جوهر نمک خودداری نمایید زیرا در این ترکیب به دلیل این که مقدار زیادی کلر آزاد می شود می تواند موجب مسمومیت شود. برای اطلاع از قیمت فروش شوینده و رسوب بر به سایت مراجعه نمایید. 

همین طور برای مکان هایی که می خواهید از آب ژاول استفاده کنید باید محل تهویه خوبی را در نظر بگیرید. کلر خاصیت قوی برای از بین بردن میکروب و باکتری ها را دارد بنابراین از کلر در آب آشامیدنی برای تصفیه استفاده می شود. با استفاده از اضافه کردن این ماده به فاضلاب می توان بو زدایی را انجام داد. همین طور برای تمیز کردن سطوح مختلف از آب ژاول در منازل و مکان های دیگر استفاده می شود. در دندان پزشکی ها نیز از این ماده استفاده می شود و برای تمیز کردن کانال ریشه ی دندان به کار می رود اما مدت زمان استفاده از آب ژاول بسیار مهم است زیرا در مدت بالا می توان تاثیرات مخربی نیز داشته باشد.

خرید آب ژاول

برای خرید آب ژاول به فروشگاه های مواد شیمیایی مراجعه نمایید و این ماده را خریدای نمایید. فروشگاه مواد شیمیایی دیجی شیمی از شرکت های معتبر در فروش انواع مواد شیمیایی از جمله آب ژاول می باشد. این مرکز امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است و شما به راحتی می توانید این ماده را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. برای خرید به سایت مراجعه کنید.

 

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()