صندلی راک که به نام های راکینگ و گهواره ای نیز معروف می باشد، یکی از بهترین و محبوب تریت صندلی های تکی می باشد، که برای مدیتیشن و آرامش افراد بسیار مناسب است و  طرفداران بسیار زیادی دارد. انواع صندلی راک با شبیه سازی حرکت گهواره ای احساس خوشایندی را برای افراد به ارمغان می آورد، این صندلی ها در ابتدا در سبک های سنتی طراحی و تولید می شدند اما امروزه با ورود انواع سبک های مختلف نظیر روستیک، کلاسیک، راحتی و سلطنتی می توان این صندلی ها را خریداری نمود. صندلی ننو یا راک علاوه بر آرامش بخشی به افراد خانواده احساس نشاط را در افراد به وجود می آورد، و به عنوان یک وسیله سرگرمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کفی انواع صندلی راک را از پارچه، فوم و چوب می سازند، و پشتی آن ها به نحوی طراحی شده است، که کمر و لگن در یک راستا قرار می گیرند، و هیچ گونه فشاری به ستوان فقرات افراد وارد نمی کند، این صندلی ها به دلیل اینکه نشیمن بسیار راحتی دارند، با وجود اینکه سالها از زمان تولید آن می گذرد هنوز هم فروش بسیار بالایی در سراسر دنیا دارد. قیمت صندلی راک نیز مانند دیگر محصولات هنری و تولیدی بر حسب نوع متریال مصرفی و کیفیت تولید تعیین می شود. شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و ساخت انواع صندلی راک در حال فعالیت هستند، و می توان این صتدلی ها را متناسب با ارگونومی و سایز افراد در طرح های مختلف سفارش داد، و در زمان تعیین شده به دست مشتریان می رساند.این صندلی را میس توان در طرزح ها و نقش های مختلف همچون لهستانی، مدرن، کلاسیک و رستیک مطابق با دکوراسیون منزل خود سفارش داد و خریداری نمود.

عوامل موثر بر قیمت انواع صندلی راک

صندلی راک از سری صندلی هایی می باشد، که ساختاری کاملا یک پارچه دارد، و  فاقد امکان تنظیم ارتفاع و پشتی صندلی می باشد، بنابر این برای خرید صندلی راک مناسب و استاندارد در ابتدا باید به ویژگی های فیزیکی و ارگونومی بدن افرادی که از آن استفاده می کنند، توجه نمایید، و متناسب با این موارد نسبت به خرید صندلی راک ارزان و با کیفیت اقدام نمایید. در گذشته این صندلی ها تنها با استفاده از چوب درختانی از قبیل راش، توسکا و گردو تولید می شدند، که بر حسب نوع و کیفیت این متریال قیمت صندلی راش نیز افزایش پیدا می کند، دوام و کیفیت این صندلی ها در مقایسه با صندلی های امروزی که متناسب با نیاز های بازار و در انواع طرح های کلاسیک، مدرن، راحتی و غیره تولید می شوند بسیار بالاتر  می باشد. صندلی راک یک انتخاب ویژه و مناسب برای سالمندان می باشد، و به راحتی می توانند ساعات بسیار زیادی از روز را بر روی آن به استراحت، مطالعه و تماشای تلویزیون بپردازند، بدون اینکه احساس خستگی و یا درد در ستون فقرات خود حس کنند، بنابراین می توان این نوع از صندلی را برای این گروه سنی یک هدیه بسیار مناسب دانست. این نوع از صندلی ها را می توان برای کودکان نیز سفارش داد، و خریداری نمود، زیرا کودکان در هنگام استفاده از آن ها احساس راحتی و نشاط دارند، و به آرامش می رسند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از معتبرترین مراکز تولید و فروش محصولات خانگی چوبی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار می باشد، این مرکز معتبر تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به دست خریداران می رساند، و هزینه های خرید این محصولات را پایین آورد. متقاضیان خرید انواع صندلی راک با مناسب ترین قیمت می توانند به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و تمامی این محصولات را به همراه لیست قیمت آن ها مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. ارسال مطمئن و فوری کالا، قیمت مناسب و گارانتی کیفیت و اصالت کالا از جمله امتیازات خرید از این فروشگاه آنلاین معتبر می باشد.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()