آموزش آرایشگری از محبوترین هنرها در نزد مردم خصوصا بانوان می باشد، که می توان آن را در شمار اولین مشاغل دنیا دانست، زیرا توجه به زیبایی و آراستگی در شمار غرایز طبیعی افراد قرار دارد، و  از دیرباز مورد توجه عموم مردم در سراسر دنیا قرار گرفته است. می توان گفت سبک ها متدهای آرایشی با توجه به مناطق مختلف دنیا متفوت است برای مثال می توان به انواع آرایش های عربی، هندی، اروپایی و خلیجی اشاره کرد، که همگی آن ها در کلاس های میکاپ صورت آموزش آرایشگری زنانه  همراه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی تدریس می شود، که برای ورود به بازار کار افراد را به خوبی آماده می کند. آرایش و پیرایش صورت که شامل کات کردن موها، چهره پردازی و آرایش مطابق با فرم صورت می باشد، در عصر حاضر بسیار پیشرفت کرده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. داشتن علاقه و خلاقیت بسیار زیاد از مهمترین عامل های پیشرفت در این صنعت خدماتی می باشد، تا بتوان دوره های طولانی آموزش جامع آرایشگری مبتدی تا پیشرفته را با موفقیت پشت سر گذاشت.خدمات آموزش آرایشگری در ابتدا به دو بخش کلی آموزش آرایشگری زنانه و مردانه تقسیم می شود، که به دلیل تقاضای بالای بانوان برای شرکت در این دوره ها روز به روز به آموزشگاه های مهارت آرایشگری افزوده می شود، و باید در ابتدا نسبت به اعتبار مجموعه، سابقه اساتید، نحوه ی برگزاری کلاس های آموزشی و غیره اطلاعات کاملی کسب کرد، و  پس از آن نسبت به ثبت نام در دوره های مختلف آموزشی اقدام کرد.  آموزش خدمات مراقبت از پوست، آموزش گریم و میکاپ، آموزش خدمات مو، آموزش خدمات اکستنشن و آموزش خدمات ناخن از دوره های اصلی می باشد، که در آموزشگاه های آرایشگری تدریس می شوند، و هر کدام از آن ها دارای تعداد بسیار زیادی زیر شاخه هستند، که برای موفقیت در بازارهای کاری باید مهارت های لازم را در مورد تمامی آن ها کسب نمود، تا بتوان به خوبی پاسخگوی مشتریان مختلف بود.

قیمت آموزش آرایشگری

قیمت آموزش آرایشگری در مراکز و موسسات مختلف متفاوت می باشد، و معمولا برحسب تعداد ساعات و جلسات آموزشی، نوع دوره و جلسه آموزشی، نحوه ی برگزاری کلاس ها و کیفیت خدمات ارائه شده محاسبه و تعیین می شود. همان طور که در ابتدا گفت برای یادگیری یک شاخه آموزشی به صورت کامل باید تمام  زیرمجموعه های آن را نیز آموزش دید برای مثال برای موفقیت در زمینه خدمات مو باید در تمامی کلاس های آموزش آرایشگری شینیون، آموزش شینیون عروس، رنگ و مش، کوتاهی مو، کوتاهی موی کودک، صاف کردن مو و بافت آن ها شرکت کرد، تا بتوان  موفقیت خود را تضمین نمود. آموزش آرایشگری و طراحی صورت به دو مرحله کلی موقت و دائم تقسیم بندی می شود، در آرایش دائمی صورت از روش های مختلف طراحی دائمی ابرو و لب ها استفاده می شود، که برخی از آن ها شامل روش های میکروپگمتیشن، تاتو، فیبروز و غیره می باشند، که برای شرکت در این دوره ها باید از یک مهارت نسبی برخوردار بود، تا بتوان آموزش ها را به بهترین شکل ممکن انجام داد. آرایشگری از جمله مشاغلی است، که به تعداد افراد جامعه مشتری دارد، و برای موفقیت در این شغل باید از پویایی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بود، و دانش خود را به روز نمود، که البته تا حدود در دوره های آموزش آرایشگری به این موارد اشاره می شود، تا افراد بتوانند از خلاقیت خود نیز در کنار کار استفاده کنند.

مجرب ترین مراکز آموزش آرایشگری

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از مجرب ترین مراکز آموزش آرایشگری با جدیدترین متدهای آرایشی در تهران می باشد. برای اطلاع از دوره های مختلف آموزشی، شرایط برگزاری کلاس ها، زمان دوره، قیمت و غیره می توان به سایت این مجموعه مراجعه کرد، و در صورت تمایل اقدام به ثبت نام نمود. اعطاء گواهینامه های معتبر مهارت، استفاده از مربیان باسابقه و مجرب و قیمت مناسب برای دوره های آموزشی از مهمترین امتیازات این مجموعه آموزش آرایشگری می باشد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()