مراقبت از پوست شامل تمامی موارد بهداشتی، آرایشی و درمانی است، که توسط خود فرد، آرایشگرها، اپراتور های مجرب و پزشک های متخصص پوست و مو انجام می گیرد، که شامل قواعد و قانون های بسیاری می باشد، برای مثال شست و شوی مناسب و روزانه صورت، استفاده از بهترین و سازگارترین ضدآفتاب ها، لایه برداری، پاکسازی، تزریق بوتاکس و ژل، مزوتراپی و PRP، پیلینگ و صاف کردن صورت و استفاده از نرم کننده های مناسب می شود. روش های مراقبت از پوست را می توان در دو گروه روش های طبیعی و درمانی قرار داد، که هر کدام از آن ها شامل تعداد بسیار زیادی راهکار و روش می باشند، که  به افراد کمک می کند، در تمامی شرایط از این عضو حیاتی به خوبی محافظت نمایند. پوست اولین عضو محافظتی در برابر بیمارهای مختلف و نفوذ باکتری ها و ویروس به بدن می باشد، که باید همواره به سلامت و مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی توجه نمود، علاوه بر موارد فوق داشتن پوستی سالم و شاداب سبب بهبود روابط اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس و خلق و خوی بهتر افراد می شود، به همین دلیل است که مراقبت از پوست و مو از حساسیت بسیار بالایی بخصوص برای بانوان برخوردار است، و روز به روز به تعداد کلینیک های درمانی و مراقبت از پوست افزوده می شود. این مراکز متشکل از حاذق ترین پزشکان پوست و مو و بهترین و مجرب ترین پرستاران می باشد که در جهت ترمیم و رفع ایرادات پوستی به متقاضیان خدمات درمانی می دهند، زیرا می توان پوست را در شمار آسیب پذیر ترین اجزاء بدن قرار داد، که در مقابله با بیماری ها، تابش نور خورشید، افزایش و کاهش ناگهانی وزن، سرما و گرما، اگزما، عدم کلاژن سازی و غیره به سرعت آسیب می بیند، و اگر به موقع نسبت به استفاده از خدمات مراقبت از پوست اقدام نکرد ممکن است به مرور به افراد هزینه های سنگین درمانی را وارد نماید، و یا زمینه ساز بروز بیماری های خطرناک دیگری شود، بنابراین در صورت بروز بیماری های پوستی و یا هر تغییری در ساختار آن بهترین راه مراجعه به کلینیک های مراقبت از پوست با مناسب ترین قیمت و بهترین و به روز ترین روش های درمانی می باشد.

ارزان ترین روش های مراقبت از پوست

از ارزان ترین روش های مراقبت از پوست می توان به روش های طبیعی و بی ضرر خانگی اشاره کرد، که با رعایت آن ها دیگر مجبور به مراجعه به مراکز درمانی نخواهید بود، برای مثال استفاده از ویتامین ها، مواد معدنی و مغذی به جای تنقلات، غذاهای آماده و فراوری شده و فست فودها اشاره کرد، که علاوه بر پوست در سلامت کلی بدن نیز بسیار مهم و موثر می باشد. از دیگر راه های مراقبت از پوست صورت و بدن می توان به انجام حرکات ورزشی و یوگا به صورت مستمر، استفاده از نوشیدنی های طبیعی و بدون الکل، عدم استعمال دخانیات، استفاده از نرم کننده های سازگار با پوست و غیره اشاره کرد، که می توان از آن ها به عنوان الگوهای مناسب برای تغییر سبک زندگی نیز یاد کرد. قیمت خدمات مراقبت از پوست به موارد بسیار زیادی بستگی دارد، که از مهمترین آن ها می توان به نوع خدمات دریافتی، میزان آسیب دیدگی پوست، نوع تجهیزات استفاده شده، روش های درمانی و  تعداد جلسات درمان اشاره کرد.

خدمات مراقبت از پوست و مو

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از بزرگترین و مجرب ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مراقبت از مو ، پوست ، آموزش آرایشگری در بالاترین سطح کیفی و با استفاده از پزشکان مجرب در این حوزه می باشد، که در طول سالها فعالیت خود توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان استفاده از خدمات مراقبت از پوست با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانند به سایت این مجموعه آرایشی درمانی مراجعه کرده، و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()