ویژگی قطعات بیل مکانیکی هپکو:

امروزه کمپانی های مختلف در سراسر جهان سعی در تولید انواع ماشین آلات و تجهیزات برای استفاده مشاغل مختلف دارند. اگر چه امروزه صاحبان مشاغل می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از برند های مختلف که در خارج از کشور قرار دارند سفارش دهند و دریافت نمایند اما وجود برندهای داخلی نیز خود لطف بزرگ محسوب می شود. در ایران چند برند بیشتر در زمینه ماشین آلات فعالیت نمی کنند. یکی از این برند های مطرح برنده هپکو می باشد. برند هپکو که نزدیک به چهار دهه از احداث آن در شهر اراک می گذرد در ابتدا با دریافت قطعات  دستگاه‌ها از کشورهای خارجی و مونتاژ آنها در داخل اقدام به تولید ماشین آلات و تجهیزات مختلف می کرد. امروزه برند هپکو توانسته با تکیه بر دانش فنی خود و متخصصان خود اقدام به تولید قطعاتی کاملاً ایرانی را داشته باشد .از جمله محصولاتی که در کمپانی هپکو ساخته می شوند بیل مکانیکی می باشد. بیل مکانیکی یکی از مهمترین ماشین آلات در زمینه راهسازی محسوب می شود. استفاده مداوم از بیل مکانیکی سبب می شود که قطعات آن به مرور دچار مشکل شوند و نتوانند مانند روز اول کار کنند. قطعات بیل مکانیکی هپکو که در شرکت هپکو تولید می شوند این مشکل را برای صاحبان مشاغل رفع نموده است. برای اطلاع از فروش قطعات بیل مکانیکی هپکو به سایت مراجعه کنید. 

در واقع صاحبان مشاغل می ‌توانند قطعات بیل مکانیکی هپکو را به آسانی از کمپانی هپکو که در داخل کشور مستقر است به صورت اصل و اورجینال تهیه نمایند. کمپانی هپکو امتیازات ویژه ای برای مشتریان خود قرار داده است. از جمله این امتیازات می‌توان به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت  اشاره نمود. زمانی که شما دستگاهی از کمپانی هپکو خریداری می کنید این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و در صورتی که گارانتی وسیله تمام شود شما می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید.

 مزایای خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو:

بیل مکانیکی بعد از استفاده مداوم ممکن است دچار فرسودگی قطعات مختلف شود. اگر بتوان قطعات اصلی همان بیل مکانیکی را به صورت اورجینال تهیه نمود خود کمک شایانی هم در حفظ هزینه های هنگفت و هم در فعالیت درست بیل مکانیکی می باشد. در واقع اگر قطعه که از کار افتاده و یا سوخته است با قطعه نو و اورجینال  همان برند جایگزین شود خود یک امتیاز محسوب می شود. خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو نیز امتیازات زیادی برای صاحبان مشاغل و کاربران دارد که در ادامه به بررسی چند مورد از مزایای خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو از برند هپکو می پردازیم:

  • از جمله مهمترین ویژگی ها می توان به ایرانی بودن آن اشاره نمود. در واقع صاحبان مشاغل می توانند قطعه مورد نیاز را در اسرع وقت به صورت مستقیم از کمپانی که کاملا ایرانی می باشد تهیه نمایند. در واقع صاحبان مشاغل با خرید از شرکت ها و کمپانی های ایرانی نه تنها از امتیازاتی که این برند ها برای مشتریان خود قائل هستند استفاده می کنند بلکه سبب کمک به چرخ صنعتی کشور می شوند.
  • یکی دیگر از مزایای خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو گارانتی می باشد که کمپانی هپکو نه تنها بر روی ماشین آلات و تجهیزات خود قرار داده بلکه قطعات تولید شده این شرکت نیز دارای گارانتی می باشند .چیزی که در کمپانی های دیگر بی سابقه است. برای خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو HE100 به سایت مراجعه کنید. 
  • قیمت مناسب محصولات برند هپکو نیز سبب افزایش مشتریان این برند می باشد.در واقع امروزه برندهای خارجی به دلیل نوسانات ارزی هر روز قیمت های متفاوت و بالایی دارند.

از جمله اصلی ترین مزیت خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو می توان به پشتیبانی آن اشاره کرد. در واقع برند هپکو پشتیبانی برای محصولات خود قرار داده که کاربران در صورت هر گونه مشکل می توانند با اپراتور های مخصوص تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()