ویژگی لوازم یدکی غلطک:

امروزه در بسیاری از کارهای مربوط به راهسازی و جاده سازی ابزار آلات و تجهیزاتی استفاده می‌شود که در گذشته و سالیان قبل یا وجود نداشته و یا به صورت ساده ترین مورد استفاده قرار می گرفته. هر چقدر ابزار به کار گرفته شده برای کار به صورت سنتی تر و ساده تر باشد سبب افزایش فشار به متصدی  کار می‌شود. امروزه با تولید ماشین آلات پیشرفته سعی در کاهش فشارها به کاربران گرفته شده است. در زمینه راهسازی شرکت ها و برندهای مطرح جهانی توانستند با تولید ماشین آلات و ابزارهای پیشرفته نیاز کاربران  را کاهش دهند. یکی از این ماشین ها غلطک می‌باشد. شاید بسیاری از شما در جاده ها این ماشین را دیده باشید و یا مدل دستی این ابزار را در کوچه و خیابان ها مشاهده کرده باشید. امروزه غلتک های پیشرفته توسط بهترین برند های ایرانی و خارجی تولید می شوند که  می توانند با ارائه بالاترین کیفیت در کار خود زمان را نیز برای صاحبان مشاغل حفظ کند و صاحبان مشاغل بتوانند در کمترین زمان بیشترین بازده را داشته باشند.. لوازم یدکی غلطک لوازم پیچیده نمیباشد. برای خرید لوازم یدکی غلطک به سایت مراجعه کنید. 

البته می توان گفت که لوازم یدکی غلطک هر برند متعلق به همان شرکت میباشد و قطعات آن برای استفاده در غلطکی از برند دیگر متناسب نیست. امروز شرکت ها و کمپانی های بزرگ برای ایجاد امتیاز به کاربران و مشتریان خود لوازم یدکی غلطک را به صورت اورجینال توسط شرکت ها و نمایندگی های مورد اعتماد خود در اختیار مشتریان مردم قرار می دهند. غلطک از جمله ماشین آلاتی می باشند که به علت استفاده زیاد از آنها در شرایط خاص ممکن است خیلی زود دچار آسیب شوند. در واقع هر چقدر لوازم یدکی غلطک از کیفیت بالاتری برخوردار باشند سبب می‌شود که این ماشین خیلی دیرتر دچار مشکل شود .

بررسی انواع مختلف غلطک:

غلطک همانطور که گفته شد یکی از مهمترین ابزار آلات در جاده سازی می باشد. غلطک باعث افزایش تراکم جاده می شود. لوازم یدکی غلطک باید از بهتری آلیاژ ها تشکیل شود. افزایش تراکم جاده سبب می‌شود مسیر کاملا هموار و مقاوم به وجود آید. از جمله مزایای مهم استفاده از غلطک می ‌توان به کاهش چشمگیر نفوذ پذیری آب به داخل خاک ،همینطور کاهش رطوبت خاک و جاده، چسبندگی و کشش بیشتر مواد تشکیل دهنده به همدیگر و افزایش مقاومت خاک اشاره نمود . غلطک ها انواع مختلفی دارند. یک مدل غلطک مدل خانگی می باشد که از آن بیشتر در ساخت و ساز خانه ها به صورت دستی استفاده می شود. مدل دیگر غلطک مربوط به جاده سازی و راه سازی میباشد که خود شامل انواع مختلفی است در ادامه به معرفی انواع مختلف غلطک می پردازیم:

غلطک استوانه ای: لوازم یدکی غلطک استوانه ای از یک استوانه از جنس آهن، سنگ و بتن می باشد تشکیل شده است. میزان فشاری که مقطع استوانه ای نسبت به هر سانتی متر مربع به زمین وارد می شود هفت کیلو گرم می باشد.

غلطک پاچه بزی: دلیل نامگذاری این مدل غلطک مدل پاچه بزی مربوط به کنگره هایی می باشد که بر روی قسمت استوانه آن وجود دارد و با هر بار کار کردن  ردی مانند پاچه بز بر روی خاک می‌افتد. این مدل به دلیل کنگره‌دار بودن نه تنها باعث فشرده شدن خاک می شود بلکه سبب نرم شدن و ورز دادن خاک نیز می گردد. از این مدل غلطک برای خاکهای سنگین و یا خاک رس استفاده می کنند. این مدل غلطک به دلیل ردی که می اندازد برای خاک شنی مناسب نیست. نکته مهم در استفاده از غلطک پاچه بزی مربوط به تعداد کنگره ها می باشد . هرچه تعداد این کنگره‌ها بیشتر باشد سبب افزایش تراکم خاک میگردد. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی غلطک به سایت مراجعه نید. 

غلطک صاف: این مدل غلطک خود به دو دسته تقسیم می شود. تفاوت در لوازم یدکی غلطک صاف تنها مربوط به تعداد چرخ های به کار گرفته شده است.  دسته اول که غلطک دو طرف نام دارد و همانطور که از نامش مشخص است یک چرخ در جلو و یک چرخ در عقب آن تعبیه شده است .مدل دوم غلطک صاف  سه چرخ  تعبیه شده می باشد. در این مدل دوچرخه دو چرخ در عقب و یک چرخ در قسمت جلویی غلطک تعبیه شده است. از این مدل غلطک برای خاک های مانند شن ماسه و یا سنگ های سخت استفاده می شود این مدل غلتک برای خاک های که نرم است  مناسب نیست.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()