نکات مهم برای خرید صندلی گردان :

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با صندلی گردان توضیح دهیم. در برخی از کارهای اداری افراد مجبور هستند که در طولانی مدت روی صندلی بنشینند. این امر باعث می ‌شود که فشار زیادی به بدن آن ها وارد شده و در طولانی مدت دچار عارضه های کمر درد، دیسک کمر و غیره شوند. از طرفی ثابت نشستن روی صندلی می ‌تواند به صورت هر روزه توسط افراد، مشکلات زیادی برای سلامتی آن ها به وجود آورد. اگر چه در کوتاه مدت این مسئله مشکلی پیش نمی آید اما در دراز مدت می تواند بیماری های زیادی را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل باید راه چاره ای برای این امر وجود داشته باشد. یکی از بهترین راه کارهایی که می‌ توان در رابطه با این امر انجام داد، خرید صندلی گردان مناسب است. صندلی گردان معمولاً دارای یک پشتی بلند می باشد به طوری که بدن شما را تا پشت سر و گردن پوشش دهد. این پشتی باعث می ‌شود شما تمام بدن خود را روی آن تکیه داده و احساس خستگی از شما دور شود. از جمله مهم ترین مزیتی که پشتی دارد نگه داشتن سر و گردن شما است زیرا اگر شما در طولانی مدت بخواهید گردن و سر خود را نگه دارید دچار مشکل شده و ممکن است به سلامتی شما و ستون فقرات تان آسیب وارد شود. از جمله معیار هایی که برای خرید صندلی گردان وجود دارد به شرح زیر می باشد.

معیار های خرید صندلی گردان:

 ارتفاع نشیمن: یکی از مهم ترین معیار هایی که در رابطه با خرید صندلی گردان وجود دارد ارتفاع نشیمن می باشد. در برخی از صندلی های گردان ارتفاع نشیمن به صورت دستی توسط اهرمی تنظیم شده و شما می توانید به راحتی ارتفاع آن را کم یا زیاد نمایید. سپس بسته به قد افراد این ارتفاع تنظیم می شود. باید بدانید که ارتفاع نشیمن برای هر فرد به گونه ای باید باشد که پاهای او به طور ۹۰ درجه روی زمین قرار داشته باشد. اگر پاها در هوا قرار داشته باشند و از زمین فاصله بگیرند، فشار زیادی به کمر وارد شده و می تواند موجب کمردرد شود اما اگر برعکس این موضوع پاها روی زمین خم شوند زانو ها فشار زیادی را متحمل شده و ممکن است به مرور زمان فرد دچار زانو درد شود. معمولاً صندلی های گردان در صورتی که افراد روی آن ها بنشیند از آنچه که ارتفاع آن ها تنظیم شده است مقداری سطح نشیمن پایین تر می‌رود. پس در حین تنظیم ارتفاع نشیمن این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

پشتی صندلی گردان: پشتی یکی از مهم ‌ترین اجزای این صندلی ها می باشد. شما باید یک صندلی گردان با پشتی مناسب انتخاب کنید تا سلامت خود را تحت تاثیر قرار ندهید. ارتفاع و بلندی پشتی صندلی گردان باید به گونه ‌ای باشد که قسمت سر و گردن شما را بپوشاند. اگر شما فردی چاق هستید باید از صندلی های گردان عریض استفاده کنید تا پشتی بتواند تمام بدن شما را پوشش دهد و شما به راحتی روی آن تکیه دهید. برای اطلاع از قیمت انواع صندلی به سایت مراجعه کنید. 

دسته های صندلی: یکی دیگر از قسمت ‌های مهم صندلی های گردان، دسته های صندلی می باشد. این دسته ها باید به گونه ای باشند که دست به صورت عمود یا ۹۰ درجه روی آن قرار بگیرد و هیچگونه فشاری روی دست نباشد. البته در زمانی که ارتفاع نشیمن صندلی را  می خواهید تنظیم کنید، میتوانید دسته ها را نیز به طور درست تنظیم نمایید.

پایه ی گردان: مهم ترین قسمت صندلی‌ های گردان است که باعث می ‌شود فرد در عین داشتن حالت سکون و ثابت، تحرک لازم را نیز داشته باشد و در حالت سکون مطلق به سر نبرد. این امر می تواند به سلامتی فرد کمک کند.

فروشگاه بهسازان چوب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()