لاستیک لاسا ترکیه یکی از بهترین برندهای تولیدی تایر در منطقه می باشد که از نظر متریال اولیۀ تشکیل دهند، بسیار با کیفیت می باشد. لازم به ذکر است که تکنولوژی ساخت این برند تایر برگرفته از فناوری بریجستون ژاپن می باشد. طول عمر بالا، نرم بودن سطح تایر، آب گریزی متناسب و قابلیت ترمز گیری عالی از جمله ویژگی های قابل توجه انواع لاستیک لاسا با مشخصات فنی متفاوت می باشد. طرح آج، ابعاد پهنا، فاق، سایز رینگ (بر حسب اینچ) و سال تولید از جمله آپشن های مشخصات ظاهری تایرهای لاسا در نظر گرفته می شود. بالغ بر بیش از 40 سال از عمر فروش لاستیک لاسا در ایران می گذرد و با وجود تحریم های حاکم در داخل کشور، امکان واردات این تایر به داخل کشور توسط برخی از شرکت ها و فروشگاه ها در حجم عمده فراهم می باشد. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید تایر با کیفیت برای خودرو خود می باشند، می توانند از مزایای تایر لاسا استفاده کنند.

خرید لاستیک لاسا با فناوری بریجستون

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، کیفیت تایر لاسا تحت نظارت مهندسان بریجستون و سابانچی ساخته شده است که از نظر کیفیت با بریجستون اصل برابری می کند. بنابراین در حال حاضر بخش اعظمی از فروش تایر در داخل کشور به این تایر اختصاص دارد. با توجه به برندهای مختلف در کشور، این برند تایر جایگاه مناسب خود را حفظ نموده است و طرفداران زیادی در سطح کشور و دیگر کشورها دارد. توجه داشته باشید که هنگام خرید انواع لاستیک لاسا مشخصات مندرج بر روی تایرها را مورد بررسی قرار دهید که از مفاهیم عمده ای برخوردار می باشند. در واقع با بررسی علائم، اعداد و حروف درج شده بر روی تایر خودرو، به شما کمک می کند که در انتخاب نوع لاستیک دقت لازم نمائید. در حقیقیت این علائم به عنوان شناسنامه تایر لاسا خودرو در نظر گرفته می شوند.برای اطلاع از قیمت لاستیک به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی های لاستیک لاسا

اندازۀ لاستیک، میزان حد بارگذاری و وزن قابل تحمل، نشان حداکثر سرعت قابل تحمل، تاریخ تولید تایر، متریال تشکیل دهندۀ تایر، حداکثر میزان فشار باد و بار تحمیلی به لاستیک از جمله مهم ترین ویژگی های لاستیک لاسا است که بر روی انواع تایر لاسا حکاک شده اند. در نتیجه متناسب با نوع خودرو، می توانید انتخاب درستی از این لاستیک برای خودرو خود داشته باشید.

خرید و فروش لاستیک لاسا به دلیل سطح بالای استانداردهای کیفی تولید، توسط افراد متعددی مورد استقبال قرار گرفته شده است که در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع لاستیک لاسا سواری، کشاورزی، شاسی بلند، اسپرت و غیره می باشم. به این ترتیب عموم مردم متناسب با سطح کیفیت بالای این محصول، شرایط مناسبی برای خرید بهترین لاستیک لاسا با شناسنامه های متفاوت، متناسب با خودروهای مختلف برای شما رانندۀ گرامی فراهم می باشد.

خرید بهترین لاستیک لاسا ارزان

به این ترتیب متناسب با نوع خودرو و همچنین شرایط محیطی که خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود، نیاز به خرید بهترین لاستیک لاسا ارزان در اندازه های مختلف فراهم می باشد. رقمی که در برابر عبارت میزان حداکثر فشار باد بر روی لاستیک نوشته می شود، ارتباط مستقیم با فشار باد دارد که تایر باید همان فشار باد را داشته باشد تا مقاومت لازم برای میزان تحمل وزن خودرو و فشارهای وارده را به میزان قابل توجهی داشته باشد. به همین منظور توصیه می شود که پیش از مسافرت و ترددهای درون شهری و برون شهری، نیاز است که میزان باد و فشار لاستیک تنظیم شود.

فروشگاه تایر ایرانیان به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر فروش انواع لاستیک لاسا در تهران و شهرستان ها با کیفیت عالی به همراه خدمات گارانتی فعالیت حرفه ای دارد.

 

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()