لاستیک ها جزئی از خودرو ها بوده و در خودرو بسیار اهمیت دارند. لاستیک ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که هر یک دارای ویژگی های مختلفی می باشد . انتخاب لاستیک خوب و باکیفیت اصل مهمی برای خودرو سواران می باشد که باید آن را جدی بگیرند تا دچار حوادث ناگوار نشوند و کارکرد بسیار خوبی از خودرو را داشته باشند.

انواع لاستیک

تایر ها به طور کلی به دو دسته ی بادی و غیر بادی تقسیم بندی می شوند.

نوع غیر بادی لاستیک ها بیشتر در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در ماشین آلات سنگین از این نوع لاستیک ها استفاده می شود.

نوع غیر بادی که در خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل استفاده از آن در سطوح مختلف و سرعت بالای خودرو ها به صورت بادی بوده تا بتواند انعطاف کافی را در طول مسیر داشته باشد.برای خرید انواع لاستیک به سایت مراجعه کنید. 

فرق لاستیک های قدیمی با جدید

لاستیک های قدیمی لاستیک هایی نخی بوده زیرا در بافت این لاستیک ها از نخ استفاده می شد. برخی از افراد این لاستیک ها را می پسندند و به نظر آن ها دارای دوام بالایی می باشد. لاستیک های جدید یا سیمی که از سیم در بافت آن ها استفاده می شود و این لاستیک ها دوام بالایی دارند و همین طور در فشار و سرعت های بالا می توانند مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. بنابراین می توان گفت این نوع لاستیک ها کارکرد بهتری نسبت به لاستیک های قدیمی دارند.

مواد مورد استفاده در لاستیک خودرو

لاستیک های خودرو از پشم و لایه های استیل و کائوچو تهیه می شوند و قابلیت بازیافت شدن را دارند. همه ی مواد داخل لاستیک ها می توانند به مرور بازیافت و در صنایع دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

آج لاستیک خودرو

در بخش رویین لاستیک ها نوار هایی وجود دارد که هر یک در طرح های مختلفی می باشد که آج خودرو نام دارد. آج لاستیک یکی از مهم ترین بخش های لاستیک ها می باشد.

آج ها انواع مختلفی دارند که در انواع رگه ای ، عرضی، رگه ای، بلوکی و... که در طراحی لاستیک ها نوعی از این آج ها استفاده می گردد.  وجود آج در زمان های بارانی و برفی و شنی می تواند تعیین کننده باشد. برای اطلاع از  قیمت لاستیک سنگین و باری به سایت مراجعه کنید. 

تایر ها در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. روی تایر ها اعدادی حک شده که نشان دهنده ی سال ساخت تایر ها می باشد برای خرید تایر باید به سال ساخت تایر ها بسیار توجه شود. برخی از فروشندگان سودجو لاستیک های چند ساله را به جای لاستیک های جدید به افراد می فروشند و بسیاری از افراد نیز سال تولید آن را در نظر نگرفته و بدون اطلاع لاستیک را خریداری می کنند. اگر اطلاعی درباره ی سال ساخت تایر ها و نحوه ی درج آن بر روی تایر ندارید حتما از فردی آگاه در این زمینه کمک بگیرید. زیرا خرید لاستیک های قدیمی دارای پوسیدگی هایی هستند که بعد از مدت کوتاهی قابل مشاهده بوده و شاهد از هم گسسته شدن آن خواهیم بود که اگر این اتفاق در مسیر صورت گیرد می تواند صدمات جبران ناپذیری را داشته باشد.

مراکز خرید لاستیک

خرید لاستیک با کیفیت در صورت خرید لاستیک از مراکز معتبر صورت می گیرد بنابراین با خرید از نمایندگی های اصلی می توانید با اطمینان کامل خرید لاستیک را انجام دهید.

فروشگاه تایر ایرانیان از فروشگاه های بنام در بخش فروش لاستیک های بسیار باکیفیت می باشد . این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()