در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با فروش کاغذ دیواری توضیح دهیم. برای خرید و فروش کاغذ دیواری باید اطلاعات کافی را به دست بیاورید تا بتوانید در کار خود موفق باشید. به طور کلی در تعریفی کوتاه باید بگوییم که کاغذ دیواری ها نوعی وسیله برای تزیین دیوار و یا به عبارتی ترمیم و بازسازی آن می باشند. نحوه عملکرد آن ها به این صورت است که شما یک کاغذ بسیار مقاوم و زیبا را که پشت آن چسب دارد از طریق چسب به دیوار می چسبانید. از نظر جنس، طرح، قیمت و کشور سازنده کاغذ های دیواری با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی می ‌توان با توجه به هر یک از معیار های ذکر شده انواع مختلفی از کاغذ دیواری ها را داشت. فروش انواع کاغذ دیواری توسط ما با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می پذیرد. قبل از این که به آپشن ها و مزیت های فروش کاغذ دیواری توسط ما بپردازیم. بهتر است که کمی بیش تر شما را با کاغذ دیواری ها و انواع آن ها و هم چنین مزیت های آن ها آشنا گردانیم. به طور کلی شما می توانید کاغذ دیواری ها را به دو دسته ی قابل شستشو و غیر قابل شستشو تقسیم نمایید. نوع کاغذ دیواری قابل شستشو مسلماً دارای طول عمر بیش تر و قیمت گران تری است. این در حالی می باشد که شما می توانید کاغذ دیواری های غیر قابل شستشو را برای مدت کوتاهی داشته باشید اما در عوض قیمت این بسیار ارزان می باشد. بسته به کشور سازنده نیز می توان کاغذ دیواری ها را تقسیم نمود. معمولاً کشور هایی نظیر کره، ایتالیا، ترکیه، ایران، چین و غیره به تولید کاغذ دیواری در انواع مختلف می پردازند. فروش کاغذ دیواری توسط ما به گونه ‌ای است که از تمام کشورهای سازنده کاغذ دیواری در دنیا جنس وارد نموده و به شما عرضه می داریم. اگر بخواهیم کاغذ دیواری ها را از نظر طرح با یکدیگر مقایسه کنیم. باید بگوییم که این پوستر ها دارای طرح هایی نظیر طرح مخملی، طرح سنگ، طرح سه بعدی، طرح ایتالیایی، طرح گل و غیره می باشند.

فروش کاغذ دیواری طرح مخمل توسط ما:

 یکی از زیباترین کاغذ دیواری هایی که شما می توانید در طول عمر خود مشاهده نمایید، کاغذ دیواری مخملی می باشد. همان گونه که از نام آن پیدا است. طرح و نقش این کاغذ دیواری از مخمل نرم لطیف زیبا می باشد. به طوری که شما با دست کشیدن روی این کاغذ دیواری می توانید نرمی و لطافت مخمل را احساس کنید. اگر چه این نوع کاغذ دیواری قابل شستشو نیست اما طول عمر زیادی دارد زیرا تولید کنندگان برای تولید این نوع کاغذ دیواری از بهترین و مرغوب ترین متریال ها استفاده می کنند.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری اشکال هندسی به سایت مراجعه کنید. 

 یکی از طرح های معروف کاغذ دیواری، طرح ایتالیایی می باشد. ظرافت و زیبای طرح ایتالیایی به گونه ‌ای است که تاکنون توانست طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نماید. فروش کاغذ دیواری توسط ما به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد اما ما به شما فروش کاغذ دیواری به صورت غیر حضوری را پیشنهاد می کنیم چرا که شما می توانید زمان کافی را برای بررسی کردن تک تک طرح ها و جنس ها داشته باشید. ارسال کاغذ دیواری به سراسر کشور توسط ما به صورت رایگان بوده و در سریع ترین زمان شما می توانید محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.به خاطر این که بیش تر کاغذ دیواری ‌های موجود در سایت ما به صورت وارداتی می باشند آن ها دارای قیمتی گران هستند اما ما با محاسبه سود اندک برای خود انواعی از کاغذ دیواری های خارجی را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می داریم. هم چنین ما در زمینه فروش کاغذ دیواری ایرانی نیز فعال هستیم. مسلماً به خاطر داخلی بودن این کاغذ دیواری ها بسیار ارزان قیمت هستند اما متاسفانه دارای طول عمر کمی می باشند. افرادی که می خواهند دکوراسیون منزل خود را زود به زود تغییر دهند بهترین گزینه برای آن ها کاغذ دیواری ایرانی با قیمتی ارزان است.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()