خرید اقساطی خودرو با برند های مختلف:

یکی از دغدغه ‌هایی که هر شرکت خودرو سازی برای فروش محصولات خود دارد به فروش نرفتن محصولات تولید شده است که به دلیل گرانی این محصولات می باشد. شرکت های مختلفی مانند ایران خودرو، کرمان موتور و شرکت های دیگر بنا بر نیاز مردم به محصولات خود و نداشتن نقدینگی نوعی فروش به نام خرید اقساطی خودروی خریداران و یا فروش خودرو های لیزینگی را برگزیدند که افراد می ‌توانند با انتخاب آن ها به خرید خودروی مورد نظر خود بپردازند. همانطور که می دانید شرکت های خودرو سازی مختلفی در کشور وجود دارد که به تولید خودرو های مختلفی می پردازند. همه شرکت های نام برده شده خودرو های خود را به صورت اقساطی و با شرایط خرید اقساطی خودرو  نیز در اختیار مردم خواهند گذاشت، زیرا افراد زیادی هستند که قادر به خرید خودرو نیستند و فقط به صورت اقساطی می توانند خودرو های مختلف را تهیه نمایند. یکی از این شرکت ها  شرکت کرمان موتور می باشد. یکی دیگر از شرکت ‌ها ایران خودرو است که علاوه بر تولید محصولات با قطعات کاملاً داخلی مانند خودروی دنا، آن ها را به صورت اقساط در اختیار مردم خواهند گذاشت.

همچنین شرکت خودرو سازی سایپا یکی دیگر از شرکت هایی است که در کشور فعالیت تولیدی داشته و فروش محصولات خود را علاوه بر نقدی به صورت خرید اقساطی خودرو نیز خواهد داشت. خودرو هایی که می توان به آن ها اشاره نمود تیبا، ساینا، پژو، پراید، ۴۰۵، پارس، سمند، دنا پلاس، دنا معمولی، دنا توربو شارژ، نیسان، ۲۰۶ و بسیاری از خودرو های دیگر می باشد. غیر از این خودرو های داخلی خودرو های دیگری نیز هستند که ساخت کشور های دیگر بوده و وارداتی می باشند. البته این خودروها نیز توسط شرکت های خاصی به فروش خواهد رسید که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود.برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات سایپا به سایت مراجعه کنید. 

انواع برند های خارجی و داخلی و خرید اقساطی خودرو:

همان گونه که گفته شد افراد می توانند توسط شرکت های مختلفی به خرید اقساطی خودرو بپردازند. بسیاری از خودرو های داخلی و خارجی هستند که توسط شرکت های مختلف تولید کننده در داخل کشور به روش اقساطی به فروش رسیده و به همین دلیل خریداران زیادی را به خود اختصاص خواهند داد. مثلاً شرکت ایران خودرو به فروش مدل های مختلف سمند و پژو مانند پژو ۴۰۵، پژو پارس و پژو ۲۰۶ با تیپ های مختلفی پرداخته و این خودرو ها را برای خرید اقساطی خودرو در اختیار خریداران قرار می دهند. شرکت سایپا به تولید انواع مختلف پراید، ساینا و تیبا و مدل های دیگری خواهد پرداخت که البته ماشین های سنگین دیگری جزء زیر مجموعه سایپا قرار می‌ گیرند و شرکت سایپا می تواند این خودرو ها را به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار بدهد. شرکت دیگری نیز وجود دارد که کرمان خودرو بوده و می ‌تواند بسیاری از خودرو های خارجی ساخت کشور های بسیار پیشرفته را به صورت اقساطی ارائه دهد و مردم می توانند با خرید اقساطی خودرو های خارجی به راحتی و با پرداخت هزینه کمتری این خودرو ها را به دست بیاورند.

خودرویی که توسط شرکت خودرو سازی کرمان موتور و یا کرمان خودرو به صورت اقساطی به فروش می رسد خودرو های لیفان، گلف، دوو CLO و خودرو های دیگری هستند که توسط این شرکت به فروش می رسند. هر کدام از شرکت های نام برده شده دارای نمایندگی‌ هایی هستند که می توان با مراجعه حضوری و غیر حضوری به آن ها نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام نموده و با پرداخت درصدی از هزینه کلی خودرو ثبت نام را انجام داد. البته مدتی طول خواهد کشید که خودرو به دست شما رسیده و پس از آن نیز اقساط کوتاه مدت و بلند مدت آن آغاز شده و باید آن ها را طبق درخواست شرکت خودرو سازی پرداخت نمایید.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()