مزایای ۲۰۶ اقساطی:

ایران خودرو به تولید خودرو های مختلفی می‌ پردازد که می ‌توان از آن ها به دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو شارژ، سمند، خانواده پژو مانند ،۴۰۵ پارس و ۲۰۶ اشاره نمود که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی می باشد. خودروی ۲۰۶ اقساطی و نقد و سایر خودرو هایی که به صورت اقساطی و یا نقد به فروش می رسند، از مزایا و معایبی برخوردار هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که باعث می شود خریدار به خرید آن ها پرداخته و خودروی مورد نظر خود را به خودرو های دیگر ترجیح دهد. از بین خودرو های نام برده شده دنا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می ‌توان آن را بهترین خودروی تولید شده توسط ایران خودرو دانست و البته خودرو های دیگری مانند سمند و ۲۰۶ و ۲۰۷ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت آن ها نیز با توجه به کیفیت آن ها بالا می باشد. برای اطلاع از شرایط 206 اقساطی به سایت مراجعه کنید.

همان طور که گفته شد هر خودرویی با توجه به مزایا و معایبی که دارد می تواند میزان فروش خاصی را به خود اختصاص دهد و می توان گفت با توجه به فروش ۲۰۶ اقساطی در کشور و همچنین فروش نقد این خودرو باید نتیجه گرفت که مزایایی که این خودرو دارد نیز نسبت به معایب آن بیشتر خواهد بود. اولین مزایایی که می توان برای این خودرو در نظر گرفت طراحی بسیار زیبای آن است که باعث شده است افراد به خصوص افراد جوان به سمت این خودرو و خرید آن کشیده شوند. ضمن این که این خودرو دارای سایز و اندازه کوچکی بوده و باعث می ‌شود برای افراد جوان و زوج های جوان بسیار مناسب باشد. افراد با تعداد کم یا خانواده‌ های کم جمعیت دو یا نهایتاً سه نفری از این خودرو استفاده بسیار مناسبی خواهد داشت زیرا قسمت داخلی ۲۰۶ اقساطی و نقد کوچک بوده و سرنشینان عقب در نشستن ممکن است راحت نباشند.

 معایب خودروی ۲۰۶ اقساطی:

همان گونه که در متن بالا به آن اشاره شد خودروی ۲۰۶ به طور کلی دارای فضای کمی بوده و برای خانواده نمی توان از آن استفاده نمود. این خودرو در سال‌ های اخیر با توجه به تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته است دارای قطعات بی کیفیتی می باشد و مانند ۲۰۶ های قدیمی از آن ها استفاده نیستند. یعنی کیفیت آن ها پایین تر آمده و ممکن است هنگام خرید آن ها قطعات آن ها دارای دچار مشکل باشد. ضمن این که قطعات داخلی خودرو و همچنین قطعاتی که در طراحی داخلی خودرو استفاده می‌ شود از متریال نا مرغوب و بی ‌کیفیتی ساخته شده است که کاملا چینی بوده و یا ساخت ایران می باشد. به همین دلیل خودرو ۲۰۶ از نظر ظاهری دارای جذابیت و محبوبیت بسیاری برخوردار است ولی از نظر کیفیت قطعات خود دارای درجه بسیار پایینی خواهد بود. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

خصوصا اگر بخواهیم این خودرو را با انواع خودرو های ۲۰۶ قدیمی مقایسه کنیم ،باید بگوییم این خودرو ها فقط از نظر ظاهری با یکدیگر مشابه هستند ولی از نظر باطنی و کیفیت خودرو های قدیمی و جدید ۲۰۶ با یکدیگر اصلاً قابل مقایسه نخواهد بود. خودرو های ۲۰۶ اقساطی و نقدی ایران خودرو هر ساله با ثبت‌ نام زیادی مواجه می ‌شوند که ۲۰۶ اقساطی در تیپ های مختلف تعداد بسیار بیشتری را به خود اختصاص می ‌دهد. این خودرو ها به این دلیل فروش زیادی را به صورت اقساطی به خود اختصاص می دهند که دارای قیمت بالایی در کشور ما بوده و به همین دلیل افشاری در کشور قادر به خرید آن نیستند و برای خرید آن ها فقط باید به صورت اقساطی اقدام نمایند. یکی دیگر از معایب خرید  206 اقساطی این است که این خودرو ها ممکن است در زمانی دیرتر از زمان تحویل خودرو به خریداران ارائه شوند و خریدار باید مدت زمان بیشتری برای تحویل خودرو تحمل کند. ضمن این که با گذشت زمان قطعاتی که در این خودرو ها به کار برده می شود دارای کیفیت پایین تری خواهد شد.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()